|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
He! Net nieuw op dit forum. Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen
![]() Voor de mensen die een beetje tijd hebben. 5 maanden geleden leerde ik een jongen kennen, meteen was het raak. We waren blij met elkaar. Snel daarna hadden we verkering. Na 4 maanden ging het minder tussen ons, een jongen, waar ik vroeger jaren verliefd op ben geweest, zocht contact met me. Hier ging ik op in, en al gauw kwamen gevoelens van vroeger terug. Ik voelde me erg rot. Wat moest ik doen? Mijn huidige vriend, of een nieuwe weg in slaan waar ik vroeger altijd over heb gedroomd? Ik koos voor het laatste, maar helaas. Dat was mijn verkeerde keuze. Mijn ex was ook kapot van onze breuk, maar ook hij heeft dingen in die tijd gedaan, wat liever anders was gezien. Ik liet mijn ex weten, dat ik spijt had van mijn beslissing, en dolgraag opnieuw wou beginnen. Hij zag dit ook wel zitten, alles werd vergeven en vergeten, en dus spraken we de laatste maand weer af. We zagen elkaar vaak. Alles zou weer goed komen! Een week geleden liet hij me weten dat hij een ander meisje had ontmoet, maar zijn gevoelens voor mij waren sterker. Ik heb hem alles gezegt wat ik wou zeggen; Dat ik alles zo snel mogelijk wou vergeten, en samen weer helemaal opnieuw beginnen. Ook hij vond dit een goed plan. Zaterdag heb ik samen met hem wat gedronken, het was zo gezellig! Ik was overtuigt dat alles weer goed kwam. Voor a.s zaterdag hadden we gepland om samen uit eten te gaan. Maar die dag zal nooit komen. Op het terras liet hij me weten, dat hij zondag (de dag erop dus) het meisje zou zien, zij woont namelijk een uur rijden van hem vandaan, ik slechts 5 minuten. Ze zou gewoon komen 'om te praten over zijn gevoelens voor mij'. Gisteren smste ik hem, hij terug. Zo hebben we uren zitten smsen. Tot dat ik vroeg hoe zijn dag met het meisje was geweest, en wat ze zei over mij. Hij begon raar te doen, en kortaf. Ik zei dat ik zin had, in het uiteten. Hij deed nog raarder.. Ik smste; Is er iets wat je me moet vertellen? Ja dat was er. Hij vond het meisje toch wel leuker. En daarbij, hadden ze sinds zondag verkering. En zelfs die avond waren mijn éx en zijn vriendengroep naar haar verjaardag geweest. Ik ben er letterlijk kapot van, ik weet niet meer wat te doen. Waarom mooie woorden? En zeggen dat alles goed zou komen? Rare gedachtens spoken door mijn hoofd. Ik wil hem terug, maar hóe. Eigenlijk kán ik niets doen. Ik weet het niet meer. En daarbij, helaas kan ik de tijd niet terugdraaien. Reactie's zouden erg fijn zijn. xx |
![]() |
![]() |
#2 |
don't worry, be happy
|
![]()
k vind t echt heel sneu voor je..
k weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen... want dan heb je net de hoop weer terug dat alles goed komt.. en dan gebeurd er dit... veel sterkte ermee xxx |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
dit heb ik nog nooit gehad, maar miss kan je iets doen dat haar liefde overtreft.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Nou schat ik ga je een tip geven: Blijf aardig doen en zorg dat je er ten alle tijde goed uitziet! Het is zo verschrikkelijk om die 2 tegen te komen als je net lekker in je joggingsbroek met wallen onder je ogen even snel een boodschapje gaat halen! Dan voel je je nog rotter. En dat aardig blijven doen: hoe kan je 'ex' je nou haten als je leuk doet tegen hem én zn sl*t!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |