|
Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
www.funing.nl
|
![]()
ik ga in de herfstvakantie een weekje naar salou met een maat, andere maten hebben een ander hotel geboekt en komen we daar vast wel vaak tegen enzow, heeft er iemand leuke tips qua uitgaan, t is mijn eerste keer da k naar salou ga dus....
#2 |
Aachen TSV
|
![]()
Naar Salou moet je niet gaan voor de ontzettend grote discotheken, want die zijn er niet echt.. Des te meer barretjes. Snoopy's is eigenlijk de 'grootste', maar probleem daarvan is dat het er vaak heel erg druk is en daardoor ook ontzettend heet.
Goed te bereiken met bussen (die speciaal daarvoor rijden) is El Pacha (of hoe het nog eens heten mag). Dat is een hele grote discotheek met een groot terras eromheen. Wel erg duur, maargoed. Barretjes zijn er eigenlijk ontelbaar veel. Wij gingen vaak naar de 'BusStop', een Engelse bar waar je heel goedkoop halve liters kunt drinken (met een likeurtje er gratis bij) en tegelijkertijd wat kunt poolen. Ook het 'Gat van Nederland' is erg gezellig. Maargoed, je zult het vanzelf ontdekken, je hoeft je niet te vervelen! En andere tip is om een Jeep Safari te maken. Hiervoor kun je je vast opgeven bij je reisorganisatie. Één van de leukste dingen die ik ooit gedaan heb was dat. Als je zelf je rijbewijs hebt, neem m mee en rijdt dan zelf, heb ik ook gedaan toen!!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
#3 |
veteraan
|
![]()
toen ik naar salou ging was ik te jong om uit te gaan enzo
![]()
#4 |
Über Mensch
|
![]()
ik ben vooral naar de snoopies gegaan en nog wat andere nederlandse kroegen! was erg gezellig!! Vraag me verder niet welke wat dat weet ik niet meer, is 4 jaar terug!
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
gat van nederland... Lekker goedkoop wijn/bier
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik ga in herfstvakantie ook naar salou, maar hoe kan ik daar best geraken, trein, vliegtuig?? prijzen?? bedankt !
|
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
lopen
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |