|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties
![]() |
Stem op Onderwerp
![]() |
Weergavemodus
![]() |
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Clusterhoofdpijn
Dacht ik al die tijd dat het gewoon zwaardere migraine's waren. Die pijn is nog wel het minste wat me ergert. Citaat:
Achja, alsof ik een miezerig hoofpijntje dat een paar keer om de paar maanden op komt dagen me tegenhoudt. Er is wel wat meer voor nodig. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Ik heb migraine, maar van clusterhoofdpijn heb ik nog nooit gehoord
![]() 't lijkt me wel vervelend.. |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
heb nooit hoofdpijn gelukkig
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Zoiets...
|
![]() |
![]() |
#5 |
Beheerder
|
![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Oh dit is zeer lastig.
Ik heb al sinds ongeveer een jaar elke dag minstens 3 uur lang hevige hoofdpijn. Er werd in het begin aan Migraine gedacht. Nu denken ze dat het komt doordat ik een hersenbloeding gehad heb toen ik nog in de buik zat, en vervolgens een soort epeleptie had.. Wat ik overigens gelukkig niet meer heb ![]() Nu is het afwachten, binnenkort naar een neuroloog ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
In de periode dat ik nogal psychisch in de stress zat i.v.m. de opleiding, had ik heel vaak migraine (zit ook in de familie).
Pijnstillers hielpen niet. Als je even kon slapen was het fijn, want dan merk je er even niks van. Maar als je dan wakker werd... oei ![]() Rond die tijd had ik die symptomen ook wel: Sociaal isolement, kon me slecht concentreren. Maar dat kwam echt door die kloteperiode. Nu ik er een punt achter heb gezet, is het ook over gelukkig ![]() ------ Wel balen als mensen daar echt hun hele leven last van hebben. Hoofdpijn is erg ondraaglijk en blokkeert je hele doen en kunnen. |
![]() |