|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo ik ben Marientje.Ik ben bezig met een onderzoek voor school om mijn extra studie punten te behalen om eindleijk mijn diploma SPH te behalen.Ik moet onderzoeken wat de behoeftes en klachten van ouders zijn ten opzicjte de jeugdhulpverlening in Den Haag.Heeft iemand hier ooit onderzoek naar gedaan?
Ik moet binnen ongeveer 2 weken een aantal ouders interviewen,maar heb geen idee waar ik ouders kan vinden op zo'nlort termijn. Any tips? Marientje |
![]() |
![]() |
#2 |
architect of life
|
![]()
Eens naar die jeugdhulpverlening bellen//gaan en hopen dat je nummers te pakken krijgt of er ouders tegen het lijf loopt.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
heb ik gedaan maar, zij geven geen namen van ouders.Zij zeiden tegen mij dat ze geenbron waren voor ouder.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Ga op een schoolplein staan.. Genoeg ouders.. Spreek ze daar aan zou ik zeggen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]()
Ik vind het een beetje een vage opdracht eerlijk gezegd. Ouders zullen niet om bijzonder prettige redenen met de jeugdhulpverlening in aanraking komen en ik denk daarom ook niet dat ze erop zitten te wachten om zo direct benaderd te worden. Je kunt het beter even overleggen met je docent denk ik, misschien dat hij/zij nog ideeën heeft.
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
Als bijna-afgestudeerde SPH'er zou je hier zelf achter moeten kunnen komen, dat is notabene onderdeel van je onderzoek... anders zit je nog lang niet op het goede niveau.
Als je een goed onderzoek opzet en voorbereidt, en bij een instelling ook aangeeft hoe zij daar hun voordeel mee kunnen doen, dan lijkt het me niet moeilijk om bij een instelling binnen te komen. Er zullen er toch best wat zijn in Den Haag? En vraag inderdaad advies van een begeleider en van medestudenten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Het is inderdaad zo dat ik als SPH'er dat hoort te weten, maar dit project was me sinds kort bekend.Zou kleinschallig worden.Ik werd ook gezegd door de ene partij dat ik niet zelf mensen moest zoeken om te interviewen en nu blijkt dat toch anders te zitten.Ik blijf wel doorgaan met het project omdat ik wel mijn studie punten nodig heb. Ik heb alleen nu een heel kort periode om het te realiseren en kom mensen tegen die niet mee willen werken.Gaat niet altijd even makkelijk!
In ieder gevalbedankt voor jullie feedback Marientje |
![]() |