|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey allemaal,
worden jullie ook geil van autotijden met je Nike Air Max Classics op de pedalen? Vooral lekker extreem slippen met je Air Max op de pedalen vind ik echt onwijs geil. Ook wanneer een stoplicht van oranje naar rood springt gaat de rechtervoet met m'n Nike Air Max nog eens volop naar beneden. Zijn er jongens met dezelfde ervaring? Mail dan naar *** Het onderstaande bericht las ik ook op dit forum, maar staat verder geen contactinformatie bij: -------------------------------------------------------------------------------- Posted by user 'arjenlovesmier' Hoi allemaal Ik vroeg me af of er nog meer jongens zijn die het geil vinden om de veters van je nike air max strak te strikken en dan tijdens het autorijden steeds de koppeling flink te laten slippen en je air max steeds op de koppeling te laten rusten. Ik word hier heel erg geil van en spuit dan ook vaak tijdens het autorijden. Als ik de veters niet strak gestrikt heb vind ik het niet geil, alleen ze ze dus strak gestrikt zijn. Ik ga dan ook vaak een stukje rijden met de veters van mijn air max super strak en dan bij een drogist condooms kopen terwijl ik een stijve heb ik mijn training. Als ik het condoom dan omgedaan heb kom ik vaak klaar tijdens het rijden, als ik moet optrekken bijvoorbeeld en de koppeling flink laat slippen, zonder dat ik mijn stijve pik aanraak. Zijn er jongens met dezelfde ervaring? |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
ja doei
![]()