Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 November 2006, 08:31   #1
jahjahhh
Guest

Standaard Enquete internetdiensten

Beste mensen ,

Voor mijn stageopdracht moet ik een enquête afnemen onder internetgebruikers, welke zich in verschillende leeftijdscategorieën bevinden. Hierbij benader ik verschillende websites, om verschillende leeftijdscategorieën en interesses te betrekken en de relatie vast te leggen tussen doelgroep en internet.

Doel van de enquête is om inzicht te krijgen in vraag naar internetdiensten en internetgebruik, zoals domeinregistratie, webhosting enz.

De enquête zal maximaal 5 minuten in beslag nemen. Uw medewerking wordt zeer op prijs gesteld. Graag invullen als je tussen de 16-70 jaar bent

Bij voorbaat dank,

Jordy

De enquête kan je vinden onder de volgende link (ps: het emailadres waar ze in het begin om vragen mag je fictief invullen, evenals de gegevens na invulling van de enquête, aangezien ik deze niet nodig heb)

http://www.studentenonderzoek.com/?qid=20253&ln=ned

Terminologie:
E-mailhosting - 1 of meerdere e-mailaccounts bij een professioneel bedrijf (dus geen free service als hotmail/gmail)

Domeinregistratie - je registreert alleen maar een domeinnaam (bijv. www.studenten.nl). Verder kun je niks met dit domein doen

Webhosting - webhosting is een dienst, waarbij u webruimte ter beschikking krijgt waar u uw website op kunt zetten. Nu kan de internetgebruiker dus daadwerkelijk de site zien.

Webhostingpakket = combinatie van domeinregistratie en webhosting. Je kunt met dit pakket dus eenvoudig een website op het internet zetten.

Audio-/Videostream - Dit gebruikt men als je bijvoorbeeld een radiostation wilt oprichten of videobestanden wilt laten hosten

Oud 20 November 2006, 14:44   #2
jahjahhh
Guest

Standaard

Bedankt voor het invullen! Ik heb inmiddels genoeg respondenten.
Op dit topic kan dus een slotje.

Gesloten onderwerp

Berichting Regels