|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
architect of life
|
![]()
Stel nu: het is ontzettend kou en de enige trui die enigszins je van je kougevoel kan ontdoen is echt walgelijk.
Draag je dan de trui om warm te krijgen of lijd je liever kou? Andere veronderstelling: het regent pijpenstelen. Je weet dat je kletsnat kan zijn als je nu zou vertrekken met de fiets, maar 't is de enige manier om erdoor te gaan. Doe jij die vreselijke regenjas aan met daaronder zo'n regenbroek waarin je tien keer dikker lijkt dan je werkelijk bent. Wat doe je? Met andere woorden: Verkies je er altijd goed uit te zien, ook al ondervind je er enig nadeel van of trek je je het niet aan, ook al zie je er belachelijk uit, je hebt het tenslotte warm/bent tenslotte droog.
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Het interesseert me vaak niet echt of mijn kleren (volgens anderen) heel mooi zijn. Ik trek lekker die stomme trui aan hoor.
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Ik zou wel dat lelijke regenpak aantrekken dat ding gaat weer uit als je van de fiets afstapt. maar om nou de hele dag in een trui te lopen die ik echt afschuwelijk vind doe ik niet, dan leen ik wel wat van m'n zusje of ik trek dat koudere ding aan.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik denk dat ik het wel met Ash-Hôôle eens ben.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ik ben het volkomen met Ash-hôôle eens.
Maar aan de andere kant, stel nou het is een afschuwelijke bruine trui met glittertjes ofzo, dan kan je er toch een sjaal over heen doen? Ik bedoel: Ik hoef later ook geen rugklachten ofzo. ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
vervelende vraag, want ik vermoed dat ik liever poog er goed uit te zien
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
als het regent neem ik een paraplu mee. het ziet er ook niet uit, maar tis minder erg dan een regenpak. aan de andere kant word je wel natter dan met een regenpak. een soort poldermodel dus
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
ja met een paraplu loop je echt voor lul
|
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
![]() |
#11 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
pudiecat
|
![]()
wát?
![]() ik zou doe gewoon een regenpak aan doen. Maar een lelijke trui echt niet dan heb ik t ook liever koud ![]()
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
als ik alleen een lelijke warme trui heb.. doe ik net zoveel leuke koude shirtjes aan totdat ik het weer warm heb
![]() en mijn regenpak is vet stoer, en dan kan ik heel cool die kapuchon op en daarover zo'n petje en dan zie ik er echt hiphop uit gek!
![]() |
#14 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
Wat zijn jullie allemaal ijdel. Ik zou de stomme trui gewoon aandoen.
Dit natuurlijk buiten het feit dat ik geen stomme kleren heb en dit dilemma dus voorkom ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|