|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik vind een jongen dus erg leuk zoals ik hier meerdere malen heb verteld.
Maar het word nu toch echt wat serieuzer. Ik was vandaag bij hem thuis en ging ie waar ik bij zat aan zo'n 7a8 mensen vertellen dat ik met hem had en hij met mij (logisch dan) Maar nou heeft ie dus allerlei dingen lopen zeggen die ik moet goed praten of niet. De dingen die hij zei waren dingen zoals t lijkt dat we wat hebben. (Hij zat dus ook op mijn msn te praten) Nou zie ik dus morgen bijna alle mensen waartegen hij wat heeft verteld. En moet ik me der uit zien te lullen(of niet). Hij vind dat ik er een probleem van maak maar goed. Van hem moet ik t nog ff volhouden kijken tot hoelang ze ons gaan geloven. Cool Wat moet ik doen om die mensen dat dan te gaan laten geloven. Ik heb weinig ervaring op dit gebied. Ik weet niet of ie mij een sprankeltje hoop heeft gegeven maar we hadden het er zostraks over dat we t best kunnen volhouden en hij zei toen ook nog eens dat we t misschien wel echt kunnen maken ofzo voor een dagje of langer zei hij. ![]() Moet ik hier hoop van krijgen of? Wie kan me please helpen? En sorry voor het lange verhaal ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medewerker
|
![]()
Gewoon zeggen dat je voor langer wel ziet zitten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FORE!!!
|
![]()
Een erg stabiele/vast/zekere relatie zou ik dit niet willen noemen, en als je vriend zo doet zou ik als ik jou was er maar eens over na gaan denken of je wel met hem verder wil.
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik hoop dat t een goed teken is.
Ik merk wel dat nu wie die nep verkering hebeben heel anders met elkaar omgaan. Is dat vreemd?. Ik ben namelijk de hele week al bij hem enzo zonder die vriendinnen der bij enzo en hij verteld me nu veel over zijn vorige vriedinnen enzo. tzijn der maar 3 maar toch. Ik was dan ook gister bij hem en toen zei die iets en daarna van geintje en aaide hij over mijn arm. Ook voor het eerst ![]() En later ging ie met me haar bezig enzo echt heel lief en ging ie voor de spiegel staan achter mij en ging ie kijken hoe me haar opgestoken stond enzo en dat vond ie wel goed staan enzo echt vet lief. Maar hij had veel gel in me haar gestopt dus khad allemaal klitten en toen had hij t er weer uitgekamt ![]() Is dit een goed teken? Ik hoop het =xxx=jes |
![]() |
![]() |
#5 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
hij zit allesins wel graag aan je lijf