|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Beste mensen op dit forum.
Ik heb jullie hulp nodig voor een onderzoek die ik aan het doen ben. Ik ben bezig met een onderzoek over jongeren die steeds eerder stoppen met school. Nu heb ik een aantal vragen waar ik graag antwoord op zou willen krijgen. Zijn er jongeren die deze site bezoeken al gestopt met school? Wil je stoppen met school maar ben je nog te jong? Als je wilt gaan stoppen met school, wat wil je dan erna gaan doen? (werken, wat voor werk) Waarom wil je stoppen met school? Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vragen. Groeten Daphne |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
1. Nee
2. Ik ben te jong en wil ook niet stoppen 3. Ja werken, weet niet, in de horeca of een kappertje worden ![]() 4. Als ik dan zou willen stoppen met school, dan is het omdat ik er geen zin meer in heb en ook geen zin heb in een goede toekomst ![]() Ik ga en WIL dus niet stoppen met school. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
2. Nee, ik wil niet stoppen met school. Ik vind school namelijk erg belangrijk, want ik werk alsware voor mijn toekomst. Laatst aangepast door Dunja : 2 December 2006 om 17:25 |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
het zelfde verhaal geld voor mij
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Hoi, ik zal je ook even helpen
![]() Zijn er jongeren die deze site bezoeken al gestopt met school? Weet ik niet, ik iig niet! Wil je stoppen met school maar ben je nog te jong? Ik wil niet stoppen, maar als ik zou willen kan dat wel want ik ben bijna 18. Als je wilt gaan stoppen met school, wat wil je dan erna gaan doen? (werken, wat voor werk) Ik wil niet stoppen, ik ga volgend jaar (hopelijk) studeren. Waarom wil je stoppen met school? Niet van toepassing ![]() Succes! |
![]() |