|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi,
Dit kan wel eens een lang verhaal gaan worden, maar ik hoop dat iemand op dit forum me serieus kan helpen. Ik ga er momenteel namelijk emotioneel en fysiek behoorlijk aan kapot .. Nou ja.. the story: Een paar maanden terug heb ik een meisje leren kenne.. Of nou ja leren kennen ontmoet. Vanaf het eerste moment vond ik haar leuk. Ze zag er schitterend uit .. En haar lach was zo verbasingwkkend mooi... Ik wist gewoon niet waar ik kijken moesten. Na dat ene moment heb ik dat meisje zon 4 maanden niet gezien. Maar in de tussentijd bleef ze maar in mijn hoofd zitten. Ik had toen echter wel een vriendin. 4 weken terug is mijn relatie stuk gegaan. Dit doordat mijn ex dus nu het uitmaakte. Dit viel mij behoorlijk zwaar.. Ik werd later uitgenodigd door een vriend van mij om te komen kijken naar een kerstviering bij hun op school. In die kerstviering werd verteld, gedanst en gezongen.. gezongen door dat meisjes van die maanden terug.. Misschien was ze nu nog wel mooier dan toen.. De klanken van haar gezang lieten mij weg zwijmelen en ik wist wederom niet waar ik kijken moest.. Eenmaal thuis gekomen van die kerstviering verplichte ik mezelf om haar beter te leren kennen. Dus ik ben toen op allerlei manieren uit gaan proberen om met haar in contact te komen.. Telefoonboeken, bij vrienden van mij informeren, internet etc.etc. etc. .. net zolang totdat ik haar uiteindelijk op hyves vond. Vol van blijdschap heb ik haar toen een berichtje gestuurd... waarop ik haar msn adres kreeg... Dit is ongeveer nu waar we zijn gebleven.. ik spreek haar nu heel af en toe heel eventjes op msn.. Maar ik weet niet meer wat ik moet doen.. Ik zit helemaal vast.. Ik durf niet met haar te praten, bang dat ik iets verkeerds zeg.. Ik durf niet bij haar langs te gaan, bang voor paal te staan.. Ik durf haar neit uit te vragen.. maar dit alles terwijl ik de hele dag aan haar denk!!! Ik slaap dan ook de laatste nachten echt weinig.. ik dacht altijd dat mensen overdreven als ze zeiden.. ik kan er echt niet van slapen.. Maar de afgelopen 3 nachten heb ik nu 9 uur geslapen.. Mijn lichaam wil wel slapen, mijn hersenen echter niet.. Continu maar denken aan haar .. denken denken denken.. Wat moet ik doen!!!! Ik weet het echt niet.. kan iemand me helpen..? ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Spreek haar aan, das alles wat je kunt doen. Toen ik zo'n meid ontmoette werd het jammer genoeg niks. Maar goed, er zijn blijkbaar veel mensen die het wel lukt.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ja ik hoop ook dat het wat wordt...
|
![]() |
![]() |
#4 |
Prima
|
![]()
Ach die shit gebeurd, en dan moet je gewoon geluk hebben. Vooral als je wat aan de verlegen kant bent is het vooral lastig. Gewoon jezelf zijn, als het wat word dan heb je geluk, als het niks word dan toch niet. Niet anders voordoen dan je bent
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Kzal je even wat opvrolijken..
Mijn vriendje kende ik eerst ook totaal niet en ben toen ook achter zn msn gekomen.. kei verlegen natuurlijk, zeker omdat ik hem elke dag tegenkom op school.. maar van lachen naar m en korte gesprekjes en later wat afspreken (naar zijn sport gaan kijken.. is best n goed begin als je elkaar nog niet echt kent vind ik ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Durf je niet op haar af te stappe?
Anders had je [denk ik] dit bericht niet gplaatst, want dan was je allang op haar afgestapt om haar beter te leren kennen... Dus dan had je dit probleem ook niet. Laat r wete dat je intresse hebt, maar ga niet meteen t hele verhaal vertelle dat wij hier kunnen lezen ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
beetje ruggengraat he pog!
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Uit je verhaal maak ik op dat zij jou eigenlijk amper kent.
Jij hebt haar ontmoet, maar niet echt met haar gepraat? Dus eigenlijk heb je haar alleen maar gezien, en zij jou niet echt. Dan 4 maanden later heb jij haar horen zingen, maar heeft zij jou nog steeds niet echt gezien. Nu heb jij wel haar MSNadres, dus dan moet jij het initiatief nemen om ook tegen haar te praten. Jij kent haar immers meer dan dat zij jou kent. En MSN is wel makkelijk om het eerste contact mee te leggen als je zelf heel verlegen bent. Je praat namelijk niet direct tegen haar, maar tegen je beeldscherm. Als je niet weet waar je het over moet hebben met haar, kun je het natuurlijk over hele algemene dingen hebben, zoals het weer, sport, school, en dan raak je vanzelf wel meer aan de praat. Kom je haar een keer in het echt tegen, heb je ook een paar dingen om over te praten, omdat je al wat meer met haar gekletst hebt. En als dat allemaal heel goed en gezellig gaat, kun je natuurlijk een keer een echt afspraakje met haar maken. |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Je kan beginnen met het omgaan met haar als gewoon een vriend en dan gewoon dingen doen samen en vanzelf merk je wel of er iets begint te spelen bij haar ja of de nee teminste zo zou ik het doen...
|
![]() |