|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
Bekijk resultaten enquête: jewettoch | |||
Kleding |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 66,67% |
Muziek |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 33,33% |
Stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Amsterdam Original
|
![]()
je krijgt 100 euro:
1) je koopt kleding omdat je er niet skerr (blut, arm) uit wilt zien tegenover je matties (vrienden) en omdat de mode steeds veranderd is je kleding al zooooo 13 januari 2007. 2) je koopt cd's om op de hoogte te blijven van alle muziek en dinges. mag maar 1 ding kiezen hae?
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
kleding omdat muziek echt onbelangrijk voor me is
|
![]() |
![]() |
#3 |
knetterbek
|
![]()
kleding daar voel ik me beter in
![]()
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Kleding, omdat muziek iets makkelijker te verkrijgen is. Je kan bijvoorbeeld ook de radio aanzetten of internetradio luisteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Amsterdam Original
|
![]()
en downloaden natuurlijk. maar degene die dat zegt gaat opgehangen worden, want downloaden mag niet!!
![]() |
#6 |
Super Lid
|
![]()
zonder kleren ben je nergens, en muziek hoor je de hele dag al overal. kleren zie je overal eigelijk. nouja kleren zijn essentieler voor het dagelijks leven
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
pudiecat
|
![]()
Voor mij ook kleer'n, hoewel ik t ook leuk zou vinden om voor 100 euro muziek te kopen.
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
kleren, muziek download ik wel
![]()
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Trouwens, voor 100 euro koop ik niet veel kleren? Maar omdat ik wel veel muziek heb dan kies ik kleren.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
Ik heb nog kleren, dus dan koop ik liever muziek
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banned
|
![]()
weet je wel hoe ziek veel legale muziek je hebt voor 100 euro?
en hoe triest weinig kleren? doe mij dan maar de muziek ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
muziek, veel leuker dan kleren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
the bearded lady
|
![]()
Doe maar kleding, dat valt niet zo makkelijk te downloaden.
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
kleding
|
![]() |
![]() |
#16 |
Amsterdam Original
|
![]()
iedereen die download zijn criminelen. maar dat maakt niet uit, jullie zijn blank. jullie vermoorden af en toe een pimmetje fortuyn. maakt voor de rest niets uit!
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
ze zouden ze stuk voor stuk tegen de muur moeten zetten
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
ik koop kleren
want muziek koop ik legaal op itunes ben ook tegen het downloaden van muziek en aangezien de vraag is voor cd's moet ik dan maar voor kleren gaan anders kocht ik voor 100euro aan liedjes |
![]() |
![]() |
#19 |
Amsterdam Original
|
![]()
nah, niet de witte watjes
![]() |
#20 |
Aachen TSV
|
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Een broek kost tegenwoordig al (ruim) 100 euro
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lid
|
![]()
ik moet niks
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Ik kies muziek, meeste broeken die ik koop kosten rond de €20, en heb voor de moment wel voldoende kledij
![]() ![]() Maar denk niet dat ik die €100 aan cd's zou uitgeven en bv nog vest ofzo gaan halen |
![]() |
![]() |
#26 |
Bianca
|
![]()
Ik ga voor kleding.. Muziek download ik wel.
![]() |
#27 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Daarbij kun je echt exclusief gekleed zijn, in Nederland weten ze in 9 vd. 10 winkels niet wat ze moeten verkopen! Ook H&M heeft mooie broeken voor een leuk prijsje al moet ik wel zeggen dat die broeken altijd wel iets raars hebben, draaipijp, lengte/breedte verhoudingen raar, knoop snel stuk. ![]() Voor mij dus 100% kleding. Muziek interesseert me weinig om te kopen, de laatste keer dat ik muziek kocht was denk ik in 2003 ofzo, die Defqon cd... muziek hoor je wel met stappen, en de echte mooie nummers staan op je pc. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Ik kan mijn broeken niet via internet kopen, aangezien ik 1x in het jaar een broek vind die perfect past, en alle andere broeken zitten gewoon kut. Maar inderdaad, internet is echt een uitkomst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
the bearded lady
|
![]() Citaat:
Dikke kans dat er dan een merkje van een modeheaumeau (hoezo pleonasme?) op staat. Probeer dan voor de gein eens diezelfde uitziende broek zonder dat merkje, geheid dat je dan wel onder de 100 pleuro terecht komt. En anders let je wel heel slecht op tijdens het winkelen... :S
![]() |
![]() |
#34 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Of je hebt gewoon een moeilijke maat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Bianca
|
![]()
Als ik lees dat mensen die studeren/op school zitten met een bijbaantje 100 euro of meer uitgeven aan een broek, vraag ik me echt af: waar haaaaaaaaaaal je het geld vandaan
![]()
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
sommige studenten zuipen hun geld op, anderen hebben dure kamers van 4 m2 en anderen geven hun geld weer uit aan kleding |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Als je kwalitatief een beetje redelijke broek wilt hebben betaal je daar een prijsje voor. Daarbij vind ik een spijkerbroek niet iets dat je elke week koopt en wil ik een spijkerbroek die me goed staat. De uitspraak: waarom zou je een merkbroek kopen, dezelfde broek zonder merk kost je minder dan de helft, gaat echt niet meer op hoor. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
En trouwens: sommige studenten wonen thuis, moeten hun complete studie betalen en volgen rijlessen dus hebben ook weinig geld om andere dingen te kopen ![]() Het was geen aanval op jou hoor.
![]() |
![]() |
#39 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar ook ik woon thuis, heb mn rijbewijs zelf betaald, betaal mn complete studie zelf. Maar omdat ik nou eenmaal niet 3 jaar met dezelfde broek wil lopen(broeken van 45 gaan om een duistere reden ook geen 3 jaar mee bij mij ![]() |
|
![]() |
![]() |
#40 |
-
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
OK even WTF moment:
WTF: nog geen 200 euri voor een spijkerbroek? Damn, ik heb zo'n fijn zittende spijkerbroek voor 60 euri (da's ook mijn grens) ook al heb ik ook een speciale maatverhouding nodig... van die 200 euri waar jij 1 broek van had gekocht had ik er 3 van kunnen halen en die stof is ook kwalitatief goed hoor WTF: ja bij de zeeman en scapino hebben ze altijd broeken die het net niet zijn... ja die zijn onder de 100 euri, maar je hebt ook een broek voor 60 euri en zoals ik al zei: Die zit echt prima hoor. WTF: Idd, honderden euro's uitgeven aan dingen die in de eerste instantie niet direct nodig zijn.. huur dan een dure kamer die 6 m2 ipv 4 m2 is ofzo ![]() ff ontopic: Tellen spullen zodat je muziek kunt maken ook mee ? ![]() Laatst aangepast door Jamiel : 19 January 2007 om 16:01 |
![]() |
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
muziek.
Ik vind mode echt onbelangrijk. |
![]() |
![]() |
#43 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Lid
|
![]()
ook al heb ik het geld ik zou niet eens zoveel geld aan kleding uit willen geven. en goedkope broeken vind je echt niet alleen bij de zeeman en scapino, ik vind bij de jeanscentre vaak goede, goedkope spijkerbroeken. ik ben het er mee eens dat een dure (merk)broek vaak betere kwaliteit is, maar zo'n goedkopere broek houdt het wel een jaar uit en dan ben ik ook wel toe aan wat nieuws
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
ik ga voor kleding
voor muziek zet ik wel de radio op of zo
![]() |
#46 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Het gaat mij niet om een merk op mn kont hoor. Echt geloof me, ik koop kleren omdat ik ze mooi vind... Maar ik, als kledinggek, kan je dus wel vertellen dat ik in een spijkerbroek het liefst goed investeer... En volgens mij is het een hype geworden om mensen die geld in hun SPIJKERBROEKEN (dus niet topjes, bhtjes, stringetjes, jasjes, sjaaltjes, horloges etc.)investeren en dús met een merkbroek lopen nogmaals te vertellen dat je pre-cies dezelfde broek hebt voor de helft zonder merk. ![]() Ten tweede hoop ik niet dat dat huur-een-kamer opmerkinkje voor mij was... Want ik heb helemaal geen behoefte aan 'n kamer. Ik studeer in Nijmegne, woon naast het centrum en t station. Bij mijn moeder en dat bevalt me prima, ik ga gewoon geen 450 euro betalen voor 12 m2. Dat vertik ik Mijn punt die ik maak over die kamer was gewoon dat je elke keer weer studenten hoort die zeggen dat ze in geldnood zitten en niet snappen waarom mensen zulke dure kleding kopen... Terwijl ze 4x per week in de kroeg zitten en een dure kleine kamer willen midden in het centrum. En dan niet willen bijlenen.. Ieder z'n eigen uitgavepatroon, maar ik ga niet zitten knibbelen omdat ik persé midden in het centrum in n hok wil zitten. Dan geef ik m geld het liefst uit aan goede mooie kleding. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Lid
|
![]()
wij vrouwen zijn erg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Amsterdam Original
|
![]()
YES ik heb een cool topic gemaakt
![]() |
#49 |
Super Lid
|
![]()
het is euro, eurO!
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
the bearded lady
|
![]()
Het is ook tuinman, maar hoor je daar iemand over?