|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
oke te eerste ik ben verschrikkelijk in me zelf voorstellen geen idee waarom maar oke hier komt het dan toch;
heey ik ben rosan, 2 weken geleden 16 geworden.. woon eigelijk in rotterdam of daar wonen mijn ouders ik woon nu een jaartje in engeland, cobham vlakbij londen... zit op kostschool... een jongens school officieel ik ben het jongste meisje op school want het word pas gemixd vanaf de vijfde (sixth form hier) daarom moest ik jaartje overslaan de vierde dus nogal maf maarjah... tsjaah hobby's... die had ik wel maar hier moet je verplicht mee doen het school progamma helaas... dat houd in dat ik dit term trimester hoe je het ook wil noemen met alle meisjes aan rugby doe op dinsdag op woensdag aan netbal, dat ik dwarsfluit speel, pottenbak en op de close pas (groep 8/ de eerste)... verder doe ik ook nog ccf soort preleger training omdat ik wil leren vliegen.. volges mij was dat wel lang genoeg he? ik vind van wel ![]() kusjes |
![]() |
![]() |
#2 |
Lit
|
![]()
Nou, welkom dan maar.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |