|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi
ik had wat vragen nouw het zit zo ik vind meerdere meisjes leuk maar ik ben bang om ze te vragen heeft iemand mischien tips voor verschillende meisjes namelijk: voor een meisje waar ik op wacht tot het uit is met haar huidige vriend en die mij denk ik ook wel leuk vind voor een meisje die ik leuk vind maar zij ziet me denk ik meer als een grappig iemand maar niet als vriendje (weet niet ckr) voor een best wel veelsprekend meisje die ik nog niet zo heel goed ken maar daar ik wel wat zou mee willen beginnen ik heb niet zoveel ervaring met verkering vragen enzo , ik heb wel meerdere meisjes gehad maar die waren nooit zo zeer uit echte liefde :/ ik heb geen idee wat ik moet zeggen tegen zoon iemand . kben bang om afgewezen te worden en voor lul te staan, en ik ben ook niet echt de knapste maar ook weer niet echt lelijk ofzo. ben buiten raad -_- vertellllll! ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Player
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
weetje wat mijn ervaring is met meerdere meisjes leuk vinden, doordat je je niet genoeg focused op 1, kun je ze uiteindelijk alle 3 niet krijgen
|
![]() |
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]()
Nog een idee. Duidelijkere zinnen maken. Maar waarom zou je een meisje verkering vragen als je er toch niet op bent. Om stoer te zijn?
![]() PS je bent dus lesbisch aangezien je naam?
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
urm 3 meisjes toe maar weer!! gewoon vrienden blijven dan word toch niks als je voor meerdere mensen gevoelens hebt!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
laat maar , kep nu gemerkt dat 1 van die meisjes mij heel erg leuk vind ben der uit
ps : ben geen player ook geen lesbie ben een jonge ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banned
|
![]()
Geloofwat je zelf wil knul
|
![]() |
![]() |
![]() |