|
Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hé allemaal !
Ik ben nieuw; dus wil mezelf even voorstellen ![]() Mijn echte naam is Jen, ben 19 jaar en kom uit Twente ! Zat even rond te snuffelen op internet en belandde op deze site. Het lijkt me hier wel gezellig dus ben lid geworden! Any question is welcome ![]() Liefs, Jen Laatst aangepast door Chrizlybeer : 12 February 2007 om 19:02 Reden: even gewone opmaak gemaakt |
![]() |
![]() |
#2 |
p 0 m p . .
|
![]()
Heb je je al aan iedereen voor gesteld?
![]() Nogmaals: WELKOM ![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Heeey!
Welkom ![]() Heb je hobby's? doe je aan een sport? Gooi er eens wat meer uit ![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banned
|
![]()
Is jen een afkorting tot jenifer (of zeau) of is Jen een heer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Welkom!
![]() |
![]() |