|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
In opdracht van het Noorderpoortcollege ben ik bezig met een onderzoek naar de politieke oriëntaties van scholieren. Mijn doelgroep is dus klas 1 tot en met klas 6, van alle niveau's. Het doel van het onderzoek is om verschillen met betrekking tot leeftijd, geslacht en niveau in kaart te brengen.
Om deel te nemen hoef je overigens niet in politiek geïnteresseerd te zijn Deze enquête kost je ongeveer 6 à 7 minuten van je tijd en is volledig anoniem! Er worden geen IP-adressen gelogd. Klik hier om de enquête tevoorschijn te toveren! Ik hoop dat je even de tijd wilt nemen deze enquête in te vullen. Als er nog vragen zijn dan kun je die hier stellen. Alvast bedankt voor je medewerking!! Laatst aangepast door NPC : 13 March 2007 om 17:18 Reden: verduidelijking |
![]() |
![]() |
#2 |
Beheerder
|
![]()
Wat een kut vragen zeg, maar goed ik heb ze voor je ingevuld hoor
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
verschillen in geslacht in kaart brengen? wtf, ik denk dat ik deze enquête oversla.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banned
|
![]()
Was te doen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Super Lid
|
![]()
check
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |