|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Serieus!
Ik herkende hem aan het shirt waar ik in 2004 een opmerking over maakte: http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=48420 |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
Dussss?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banned
|
![]()
Gecondoleerd
|
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
je weet toch wel dat klonen niet mag he
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
#5 |
Banned
|
![]()
Sorry
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Mooi, zou je jezelf dan ook even willen bannen "Wenniej"
http://forum.leerlingen.com/vbb/member.php?u=21702 Leeftijd veranderen helpt niks, want er zijn maar weinig Wendy's uit Bergentheim die voetballen he... |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
En leg deze post nog eens uit Forumbaasje+.
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...79#post1157879 heb je Constantijn trouwens ook wel eens ontmoet bij een Staff-meeting? |
![]() |
#8 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
schat, als je een beetje leest zie je in dat profiel al staan dat die gebanned is.
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]() |
![]() |
#10 |
Super Lid
|
![]()
Hoe was het?
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ja, hij zat de hele tijd met z'n vrienden in de kantine, en ik zat een paar tafeltjes bij hem vandaan, en hield hem goed in de gaten.
Een uurtje later gingen die dames die bij mij aan tafel zaten opmerkingen maken over die gast die tegenover Nightwolf zat. De beste man had alleen hele goede oortjes en hoorde geloof ik alles wat we over hem te vertellen hadden. Het bewuste shirt van Nightwolf was trouwens van Startrek. |
![]() |
#12 |
Banned
|
![]()
Nightwolf en vrienden
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Super Lid
|