|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties
![]() |
Stem op Onderwerp
![]() |
Weergavemodus
![]() |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hoihoi..
ik heb even 'n vraagj. mss wel een hele lastige t zit zo.. sinds n tijdje (paar maand) benk verliefd geworde jammer genoeg nie zomaar op iemand ma op n meisje. zij ook op mij. verschil tussen haar liefde en de mijne s dat ik het haar nooit verteld heb. k vermoed dat ze het wel door heeft, ma vanwege mun familie/vrienden kan ik gewoon niet toegeve dat ik verliefd op haar ben. ook omdat mijn ouders strenggelovig zijn. ![]() wat het nog moelijker maakt is dat k laatst met r gzoend heb. een paar keer zelfs. ik heb r gezegd dak het niet kon, maar het gebeurd wel elke keer weer en elke keer kan k de verleiding nie weerstaan. ik vin dit vre-se-lijk moeilijk, en weet niewat ik ermee aan moet. ![]() k hoop dat jullie een idee hebben Groetiez, Anneloez |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
uhm hoe oud ben je? als je nog geen 18 bent is het knap lastig probeer er is voorzichtig met je ouders over te praten. of mss je vertrouwenspersoon op school.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Enneh, jij bent een jongen of een meisje? Maakt wel verschil. Maar als jullie gezoend hebben heeft zij het vast wel door dat jij ook op haar bent.
![]() |
#4 |
Beheerder
|
![]()
Heb jij ooit een gast gezien die anneloes heet?
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Erg bedankt voor jullie reacties. Al denk k nie dak het kan vertelle tegen mijn ouders en ook nie tegen iemand anders denk k. Zou ik het haar moete vertelle wat k voor dr voel? k denk wel dat t veilig is bij haar, maja, tegenwoordig kun je niemand meer vertrouwe bijna. Dus k weet nie.
In ieder geval bedankt alvast! |
![]() |
![]() |
#6 |
Super Lid
|
![]()
Nee, maar ook nog nooit een meisje dat zo heet. En het zou gewoon een nickname kunnen zijn.
OT: als je denkt dat je haar kan vertrouwen zou ik het haar zeggen. Maar dat is natuurlijk aan jou.
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
als je meerdere keren met haar zoent snapt ze zelf toch ook wel dat je haar leuk vindt?
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
haar zou ik het zeker wel vertellen, ik neem aan dat je haar wel kunt vertrouwen aangezien jullie gezoent hebben.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Ga er gewoon voor, je ouders moeten het toch een keer accepteren.. Zo niet, dan zijn ze gewoon zielig
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
ja dan zijn ze idd zielig dat gedeelte ben ik met je eens ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ik ben 17, bijna 18, ma wil mijn ouders geen pijn doen.
en ja, k ben dus n meisj. ik denk wel dat ze weet dat ik haar leuk, lief en aardig vind, ma nie dak ook werklijk verliefd op r ben. en ook niet zo n klein beetj. kan r nie uit mn hoofd zetten ben van plan het r te gaan vertelle. ma wat zou k daar mee bereiken? k weet dat ik r toch nooit vooruit ga komen tegen iedereen dak verliefd op r ben bedankt voor jullie reacties. doet me goed |
![]() |
![]() |
#12 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() En kom op zeg, je bent bijna 18 je ouders moeten gewoon accepteren dat jij gevoelens hebt voor een ander meisje. Als ze zich daardoor gekwetst voelen(wat me zeer onlogisch lijkt) zijn ze gewoon triest. Je kan allang zelf keuzes maken zonder dat je ouders zich daarmee moeten bemoeien.
![]() |
![]() |
#13 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Super Lid
|
![]()
Das toevallig, ik ook.
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
dat wil k ook dolgraag, more than anything!!
ma als k daarmee mn familie en/of vriende kwijtraak, denk ik nie dat k er veel gelukkiger van ga worde. k vind t echt super dat jullie reagere, helpt me wel enorm. |
![]() |
![]() |
#16 |
Super Lid
|
![]()
Vrienden zijn geen vrienden als ze niet accepteren dat je gevoelens hebt voor een ander meisje. Je ouders zijn erg kinderachtig bezig als ze dat niet accepteren.
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
bedankt, blabla, voor t reagere.
Ik denk wel dat ze het zulle acceptere, maar denk ook dat ze t erg moeilijk mee zulle gaan krijgen. en da vindk wel heel erg. k moet natuurlijk ook zelf de keuze make of IK dit wel wil, k ben natuurlijk zelf ook best gelovig opgevoed. liefde s zo sterk dat ik er alles voor op wil geven..... ma krijg ik daar geen spijt van?! |
![]() |
![]() |
#18 |
Super Lid
|
![]()
Als je nou eerst alleen tegen dat meisje zegt dat je verliefd bent op haar dan heb je in iedergeval al één iemand waarop je kan vertrouwen mocht alles mislopen (wat mij eigenlijk erg onwaarschijnlijk lijkt). Jij weet zelf natuurlijk het beste hoe je ouders en vrienden hier op zullen reageren als je het hen verteld, maar je ouders kunnen je het in iedergeval tot je 18e word behoorlijk lastig maken mochten ze echt totaal 'flippen'. Je moet naar iemand op zoek gaan die je ouders er van kan overtuigen dat het helemaal niet erg is enzo.(Ik weet niet of je nog op school zit maar op scholen heb je meestal vertrouwens personen.) Ik weet niet waarom jouw vrienden het moeilijk zullen gaan hebben met jouw keuze maar als ze zien dat jij gelukkig bent met die andere meid zouden zij toch ook moeten zien dat er niks ergs aan is? Verder, ik vind, als jij verliefd bent op haar moet je dat niet laten verpesten door je 'gelovige opvoeding'. Als god de man voor de vrouw zou hebben geschapen waarom laat hij jou dan gevoelens krijgen voor een andere vrouw? Maargoed dat vind ik (en ik ben dus Atheïst).
Mijn 2 cent ![]()
![]() |
#19 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |