Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 April 2007, 16:08   #1
Anneloessiej
Guest

Unhappy Big Problemo..

hoihoi..

ik heb even 'n vraagj. mss wel een hele lastige
t zit zo.. sinds n tijdje (paar maand) benk verliefd geworde jammer genoeg nie zomaar op iemand ma op n meisje. zij ook op mij. verschil tussen haar liefde en de mijne s dat ik het haar nooit verteld heb. k vermoed dat ze het wel door heeft, ma vanwege mun familie/vrienden kan ik gewoon niet toegeve dat ik verliefd op haar ben. ook omdat mijn ouders strenggelovig zijn.
wat het nog moelijker maakt is dat k laatst met r gzoend heb. een paar keer zelfs. ik heb r gezegd dak het niet kon, maar het gebeurd wel elke keer weer en elke keer kan k de verleiding nie weerstaan.

ik vin dit vre-se-lijk moeilijk, en weet niewat ik ermee aan moet.

k hoop dat jullie een idee hebben
Groetiez,

Anneloez
  Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2007, 16:35   #2
Kooluh
Guest

Standaard

uhm hoe oud ben je? als je nog geen 18 bent is het knap lastig probeer er is voorzichtig met je ouders over te praten. of mss je vertrouwenspersoon op school.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2007, 17:45   #3
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Enneh, jij bent een jongen of een meisje? Maakt wel verschil. Maar als jullie gezoend hebben heeft zij het vast wel door dat jij ook op haar bent.
Oud 27 April 2007, 19:01   #4
Chrizlybeer
Beheerder

Chrizlybeer's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Enneh, jij bent een jongen of een meisje? Maakt wel verschil. Maar als jullie gezoend hebben heeft zij het vast wel door dat jij ook op haar bent.
Heb jij ooit een gast gezien die anneloes heet?
Oud 27 April 2007, 19:12   #5
Anneloessiej
Guest

Standaard Bedankt!

Erg bedankt voor jullie reacties. Al denk k nie dak het kan vertelle tegen mijn ouders en ook nie tegen iemand anders denk k. Zou ik het haar moete vertelle wat k voor dr voel? k denk wel dat t veilig is bij haar, maja, tegenwoordig kun je niemand meer vertrouwe bijna. Dus k weet nie.

In ieder geval bedankt alvast!
  Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2007, 20:05   #6
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Heb jij ooit een gast gezien die anneloes heet?
Nee, maar ook nog nooit een meisje dat zo heet. En het zou gewoon een nickname kunnen zijn.
OT: als je denkt dat je haar kan vertrouwen zou ik het haar zeggen. Maar dat is natuurlijk aan jou.
Oud 27 April 2007, 20:05   #7
Piraatje
Lid

Piraatje's Avatar

Standaard

als je meerdere keren met haar zoent snapt ze zelf toch ook wel dat je haar leuk vindt?
Oud 27 April 2007, 20:05   #8
Kooluh
Guest

Standaard

haar zou ik het zeker wel vertellen, ik neem aan dat je haar wel kunt vertrouwen aangezien jullie gezoent hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2007, 02:59   #9
niemand
Super Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kooluh Bekijk Bericht
uhm hoe oud ben je? als je nog geen 18 bent is het knap lastig probeer er is voorzichtig met je ouders over te praten. of mss je vertrouwenspersoon op school.
als of het uit maakt of je 18, 17,16,15 of 20...

Ga er gewoon voor, je ouders moeten het toch een keer accepteren..
Zo niet, dan zijn ze gewoon zielig
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2007, 09:59   #10
Denathy
Lid

Standaard

Citaat:
als of het uit maakt of je 18, 17,16,15 of 20...

Ga er gewoon voor, je ouders moeten het toch een keer accepteren..
Zo niet, dan zijn ze gewoon zielig
ben het gedeeltelijk met je eens!! bv. iemand van 13 moet nog 5 jaar bij zijn / haar ouders inwonen, als je ouders er dan op tegen zijn en dan ook fel op tegen kun je het dan knap lastig krijgen.

ja dan zijn ze idd zielig dat gedeelte ben ik met je eens maar sommige mensen zijn dat nu eenmaal zo . En als je ouders zo zijn moet je daar mee leven... dan moet jou liefde voor die meid wel heel groot zijn dat je er toch mee door wil gaan."ware liefde overleeft alles" . Als zij jou ware liefde is moet je er gewoon voor gaan vind ik en schijt hebben aan je ouders. Die moeten jou keuze maar respecteren en anders zijn het wel hele slechte ouders...
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2007, 10:14   #11
Anneloessiej
Guest

Standaard

ik ben 17, bijna 18, ma wil mijn ouders geen pijn doen.
en ja, k ben dus n meisj. ik denk wel dat ze weet dat ik haar leuk, lief en aardig vind, ma nie dak ook werklijk verliefd op r ben. en ook niet zo n klein beetj. kan r nie uit mn hoofd zetten

ben van plan het r te gaan vertelle. ma wat zou k daar mee bereiken? k weet dat ik r toch nooit vooruit ga komen tegen iedereen dak verliefd op r ben

bedankt voor jullie reacties. doet me goed
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2007, 15:24   #12
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Anneloessiej Bekijk Bericht
ik ben 17, bijna 18, ma wil mijn ouders geen pijn doen.
en ja, k ben dus n meisj. ik denk wel dat ze weet dat ik haar leuk, lief en aardig vind, ma nie dak ook werklijk verliefd op r ben. en ook niet zo n klein beetj. kan r nie uit mn hoofd zetten

ben van plan het r te gaan vertelle. maar wat zou ik daar mee bereiken? k weet dat ik r toch nooit vooruit ga komen tegen iedereen dak verliefd op r ben

bedankt voor jullie reacties. doet me goed
Dan weet ze dat de liefde wederzijds is en dus geen onzeker gedoe meer maar een echte relatie?
En kom op zeg, je bent bijna 18 je ouders moeten gewoon accepteren dat jij gevoelens hebt voor een ander meisje. Als ze zich daardoor gekwetst voelen(wat me zeer onlogisch lijkt) zijn ze gewoon triest. Je kan allang zelf keuzes maken zonder dat je ouders zich daarmee moeten bemoeien.
Oud 28 April 2007, 15:30   #13
Denathy
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Dan weet ze dat de liefde wederzijds is en dus geen onzeker gedoe meer maar een echte relatie?
En kom op zeg, je bent bijna 18 je ouders moeten gewoon accepteren dat jij gevoelens hebt voor een ander meisje. Als ze zich daardoor gekwetst voelen(wat me zeer onlogisch lijkt) zijn ze gewoon triest. Je kan allang zelf keuzes maken zonder dat je ouders zich daarmee moeten bemoeien.
helemaal mee eens .
Oud 28 April 2007, 16:35   #14
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Das toevallig, ik ook.
Oud 1 May 2007, 09:13   #15
Anneloessiej
Guest

Standaard

dat wil k ook dolgraag, more than anything!!
ma als k daarmee mn familie en/of vriende kwijtraak, denk ik nie dat k er veel gelukkiger van ga worde.
k vind t echt super dat jullie reagere, helpt me wel enorm.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2007, 12:38   #16
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Vrienden zijn geen vrienden als ze niet accepteren dat je gevoelens hebt voor een ander meisje. Je ouders zijn erg kinderachtig bezig als ze dat niet accepteren.
Oud 2 May 2007, 20:19   #17
Anneloessiej
Guest

Standaard

bedankt, blabla, voor t reagere.
Ik denk wel dat ze het zulle acceptere, maar denk ook dat ze t erg moeilijk mee zulle gaan krijgen. en da vindk wel heel erg.
k moet natuurlijk ook zelf de keuze make of IK dit wel wil, k ben natuurlijk zelf ook best gelovig opgevoed.

liefde s zo sterk dat ik er alles voor op wil geven..... ma krijg ik daar geen spijt van?!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2007, 21:11   #18
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Als je nou eerst alleen tegen dat meisje zegt dat je verliefd bent op haar dan heb je in iedergeval al één iemand waarop je kan vertrouwen mocht alles mislopen (wat mij eigenlijk erg onwaarschijnlijk lijkt). Jij weet zelf natuurlijk het beste hoe je ouders en vrienden hier op zullen reageren als je het hen verteld, maar je ouders kunnen je het in iedergeval tot je 18e word behoorlijk lastig maken mochten ze echt totaal 'flippen'. Je moet naar iemand op zoek gaan die je ouders er van kan overtuigen dat het helemaal niet erg is enzo.(Ik weet niet of je nog op school zit maar op scholen heb je meestal vertrouwens personen.) Ik weet niet waarom jouw vrienden het moeilijk zullen gaan hebben met jouw keuze maar als ze zien dat jij gelukkig bent met die andere meid zouden zij toch ook moeten zien dat er niks ergs aan is? Verder, ik vind, als jij verliefd bent op haar moet je dat niet laten verpesten door je 'gelovige opvoeding'. Als god de man voor de vrouw zou hebben geschapen waarom laat hij jou dan gevoelens krijgen voor een andere vrouw? Maargoed dat vind ik (en ik ben dus Atheïst).
Mijn 2 cent
Oud 3 May 2007, 07:48   #19
Denathy
Lid

Standaard

Citaat:
liefde s zo sterk dat ik er alles voor op wil geven..... ma krijg ik daar geen spijt van?!
dat zou toch niet nodig moeten zijn! en zodra je wel alles moet opgeven zoals je ouders en je vrienden vind ik het de moeite waard.... je hebt niks aan mensen die niet blij voor je zijn zodra ze jou gevoelens niet accepteren.
Antwoord

Berichting Regels