|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik ben wel nieuw hier maar val meteen maar met de deur in huis
![]() Ik heb namelijk een probleempje in de liefde. Sinds een tijdje loop ik stage bij een bedrijf en elk weekend komen daar ook hulpkrachten. Alleen op 1 van die hulpkrachten is mijn oog gevallen. We kunnen (volgens mij dan) heel goed met elkaar opschieten en al vanaf het begin kunnen we gezellig praten en met elkaar omgaan. Alleen nu het volgende.. hoe moet ik nu verder. Vragen om uit te gaan meteen of zijn er nog tussen stapjes? Ik ben hier niet zo heel goed in dus advies is zeker gewenst! ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Dit hangt ervanaf hoe jou en haar persoonlijkheid is enzoverder, je zou eigelijk gewoon meoten doen wat je denkt dat goed is.
Maar indien je echt geen raad weet zou ik voorstellen om haar eerst eens buiten het bedrijf te leren kennen. Vraag of ze eens mee naar een café of ergens anders heen wilt ( maar ga de eerste keer dan met een groepje, dan weet ze toch al dat je haar meevraagt en interesse in haar toont buiten het bedrijf, maar het is neit zo rechtstreeks als een afspraakje in een restaurant onder jullie 2tjes bijvoorbeeld. Als ze mee wilt en de dag breekt aan dat jullie op stap gaan, dan blijf voldoende bij haar, maar natuurlijk ook niet aan gaan plakken he, geef ze voldoende ruimte... maar jij bent degene die haar mee vroeg dus laat je haar nooit telang alleen staan ![]() Op het einde van de avond laat je weten dat je het gezellig vond met haar uit te gaan en dat je dat nog eens over wilt doen, desnoods kan je heir al overslaan op een têt-a-têt, met zen tweetjes eropuit en zien hoe het dan vordert ![]() Zo zou ik het tenslotte toch doen, maar het belangrijkste vanal is dat je doet wat jij denkt het beste is. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banned
|
![]()
Jij hebt nog een stage
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |