|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo,
Ik heb laatst op een examenfeest een meisje ontmoet, ik heb ff met haar staan praten enzo maar na uurtje moest ze al na huis want de dag erna moest ze werken. Ik vond haar wel leuk, maar ik wist niets van haar (geen telefoonnummer en msn)Kom ik haar 2 dagen daarna op de fiets tegen, terwijl ik sta te praten met een vriend. Zij stopt om ff een praatje te maken maar ik wilde eigenlijk na huis omdat ik 11 uur had gewerkt die dag. Hier heb ik achteraf spijt van en nu heb ik via via haar telefoonnummer weten te krijgen en m'n excuses aangeboden. Nu is zij op vakantie, terwijl ik hier zit (hopeloos verliefd ![]() wat smsjes sturen (maar met wat?) en hoe pak ik het aan om na de bios te gaan? alvast bedankt Groetjes.. |
![]() |
![]() |
#2 |
My Chemical Romance <3
|
![]()
Je kan een smsje sturen met daarin:
Dat je haar mist ![]() En dat je graag als ze terug is met haar eens wil weg gaan naar de bioscoop ![]() En je vraagt gewoon: Heb je geen zin om met mij eens naar de bioscoop te gaan als je terug bent van vakantie om elkaar beter te leren kennen? Zo iets ongeveer ![]() Veel succes Grts |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
oke bedankt, ik zal 't proberen
![]() alleen kheb net gesmst: Heej, en goed aangekomen? en hoe is t daar? lkkr weer? met mij is alles goed, met jou ook? zijn jullie op een camping ofwat? veel plezier groetjes [NAAM](K) maar kheb nog geen reactie ![]() ![]() btw moet ik als zij een nederlandse gsm heeft en in 't buitenland zit 00316 gebruiken ip 06 ? ( kheb allebei maar gedaan ![]() ![]() Groetjes..Stier in ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]()
hey ik heb net pas reactie gekregen van die vriend van me, (kheb een vriend en haar gesmst) terwijl ik 't smsje gisteren rond deze tijd had verstuurd. Maar van haar heb ik nog geen reactie
![]() ![]() Citaat:
![]() ps.als ik nog geen reactie heb straks, probeer ik anders morgen of overmorgen eens te smsen wat jij schreef .. je weet 't maar nooit Laatst aangepast door Stier17 : 24 July 2007 om 13:08 |
|
![]() |
![]() |
#5 |
My Chemical Romance <3
|
![]()
Hey stier,,
Het kan ook zijn dat ze het te duur vind om van het buitenland te sturen of geen ontvangst heeft of haar geld op is,, maar ze zal zkr niet expres niet naar je sturen ![]() Je kan natuurlek nog altijd eens proberen te sturen wat ik je gezegd heb,, en als ze dan niet stuurt zou ik gwn proberen die 1,5 week te wachten :s Hoe moeilijk het ook is ![]() Of,, probeer haar eens te bellen ![]() Groetjes |
![]() |
![]() |