|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
eey ik heb effe een vraagje. ik ben 16 jaar en heb nog nooit een vriendin gehad en op school ga ik ook niet zoveel om met meisjes. nu heb ik een meisje gezien op school en ik vind haar echt heel leuk, maar ik weet niet of zij mij ook leuk vind... en ik durf haar niet aan te spreken want we kennen elkaar geneens dan kan je toch niet zomaar iemand aanspreken?? en zeggen dat je haar leuk vind??
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
My Chemical Romance <3
|
![]()
Nja beetje faalangst zeker
![]() Heb ik ook ![]() Heb al veel kansen laten liggen door dat geval ![]() Veel kan je daar dus nie aan veranderen,, gewoon alle moed by elkaar rapen en gaan vragen of een vriend van je op haar af sturen of het in een briefje zetten ![]() Grts |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
of haar msn-adres probere te pakken te krijgen, via msn lukt da gemakkelijker om contact te leggen en zo hoeft ge haar bv ook ni mee uit te vragen waar haar vrienden bij staan.
Natuurlijk als je afspreekt moet je wel de stap durven wagen op haar af te stappen en tegen haar te praten... maar msschn kan een gesprek op msn een hulp zijn om te weten waar ze zich in interesseerd ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Probeer meer bij haar in de buurt te komen.
Of probeer er achter te komen waar ze bv in het weekend is. En dan ga jij ook is met vrienden naar die tent? Je kan oogcontact zoeken en lachen? Als ze trug lacht is goed teken. Of via vriendinnen van haar aan er email komen? Ik zou gewoon wat dichter bij er in de buurt gaan staan. Gaat ze bv in die ene discotheek of kroeg uit ? maak dat jij er bent en bied er een drankje aan en klets wat. Ik weet niet hoe oud ze ong is? t leukste is gewoon persoonlijk contact zoeken enz, Zo leer je haar ook echt kennen. |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
zij is ook 16 jaar ze zat vorig jaar niet bij mij in de klas maar mischien volgend jaar wel, dat hoop ik heel erg. ik ga haar dan gewoon aan spreken denk ik. ik heb eigenlijk best wel zin in school!
|
![]() |
![]() |
#6 |
My Chemical Romance <3
|
![]()
hehe Veel succes!!
![]() Grts |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
thx ik zal het nodig hebben.
maar wat als ik neit bij haar in de klas kom? dan kan ik wel naar haar glimlachen maar volgens mij heeft dat niet veel nut ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
little_angel
|
![]()
misschien ken je wel iemand die haar kent en kun je dingen vragen over haar, en dan kan je eens samen met je vriend nr haar groep gaan en contacten leggen, dan leer je haar pas echt kennen
en daar moet het allemaal van beginnen, loop niet van stapel want misschien kan het zijn dat het maar een bevlieging is en dan heb je tenminste een vriendschap opgebouwd moest het je lukken om dichter bij haar te komen |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
tja proberen er achter te komen welke klas ze zit en wie dr vriendinnen zijn en dat die misschien mensen kennen die jij weer kent? zodat je achter de msn kan komen! dat is altijd het makkelijkst... zomaar op haar afstappen is ind niet zoo
![]() |
![]() |