Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 June 2007, 21:29   #1
eveliene1234
Guest

Standaard heel dom geweest

hallo ik wil julie alvast bedanken dat julie dit lezen
nou het is een heel verhaal. maar ik zal het kort houden.
in het begin van het school jaar heeft iemand me verkering gevraagt maar toen zei k nee want ik vond hem helemaal niet leuk maar na een tijdje met hem op msn te praten kwamen we er achter dat we elkaar wel leuk vonden. dus we namen verkering. was echt heel kort want ik vond het echt heel raar want het was mijn eerste keer dat ik echt verlieft was en voelde me heel raar dus de volgende dag maakte ik het uit
toen na een tijdje het hele verhaal over nieuw dus we hadden weer met elkaar. dat was ongeveer 3 weken maar toen was hij echt super irri in de klas. dus ik maakte het uit. toen nam hij verkering met iemand anders. en nu is het dus weer met dat meisje uit. maar nu is dus het probleem dat ik hem echt super leuk vind. iemand een sugestie hoe ik dit probleem kan oplossen??
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2007, 10:18   #2
Denathy
Lid

Standaard

uhm het klinkt een beetje vaag.... Alsof je zelf niet weet wat je wilt. Probeer er nu eerst maar is achter te komen wat je daadwerkelijk voor die jongen voelt! Is het niet gewoon alleen lichamelijke aantrekking? Past die jongen wel daadwerkelijk bij je?

Ps. maak het niet uit omdat hij een keertje irritant is maar praat zulke dingen uit . Wat je nu het beste kunt doen? dit allemaal vertellen wat je hier opgeschreven hebt aan hem en kijken of jullie 2 eruit kunnen komen
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2007, 21:12   #3
eveliene1234
Guest

Standaard

nou ik ben nog dommer geweest
ik stuur altijd nepsmsjes die ik dan niet verstuur
en dat deed ik weer en toen,
had ik zo geschreven stil love ya.
en ik drukte perongeluk op verzenden'
toen snel er achter aan gesmst dat het me broerte was en zo
maar nu ben ik zo zenuwachtig
wat als ie het aan iedereen verteld?
zo wanhopig.....
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2007, 19:28   #4
anoniempje34
Lid

anoniempje34's Avatar

Standaard

wat ben je handig geweest ten eerste: ga je eerst kijken of je van die gene houd en zo niet dan pas uitmaken.ten tweede: moest je dat persee smsen naar hem waarom doe je het niet naar jezelf dan weet je cker dat het nooit bij hem zou aankomen. en ten derde: euhm verder nix. maar nu moet je hem laten merken dat je hem leuk vind al hij je juist gaat ontwijken of niet hetzelfde terug doet dan vind hij je niet leuk en word het hallo zakdoeken. ja sorry maar ik doe vandaag heel bot
anoniempje34 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2007, 18:14   #5
Mememe4
Lid

Standaard

Het beste wat je gewoon kan doen is als hij een keer alleen is naar hem toe stappen. Niet gelijk erover praten maar draai er eerst even omheen zodat hij een beetje een vermoeden krijgt dat je hem leuk vind. Daarna gewoon de volgende keer dat hij alleen is er nog een stukje verder op in gaan en als je ziet dat het goed gaat wacht je tot het eind van de dag of in ieder geval tot de laatste keer dat je hem die dag zult zien (NIET MSN) en dan fluister je het in zijn oor ofzo of hij met je wilt. Werkt altijd wel goed ...

Zouden jullie ook even op de topic van mij kunnen kijken : meisje verhuist naar griekenland ADVIES NODIG...
Heb namelijk spoedig advies nodig
Mememe4 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2007, 12:23   #6
Jamiel
Guest

Standaard

Misschien ben je inderdaad wel gek op die jongen.
Je weet volgens mij niet goed hoe je daarmee om moet gaan.
Echter: Hij heeft nu inmiddels met een andere meid.
Nu wil het vaak voorkomen dat rond die leeftijd de standvastigheid van een verkering/relatie niet aanwezig is, maar ik zou er niet tussenkomen.

Weet eerst voor jezelf wat je wilt.

Als die jongen uit zichzelf voor je bezwijkt, ga er dan op in (als je er voor jezelf achter staat).

Is hij niet geinteresseerd of ben jij erachtergekomen dat je toch niet zo gek bent op die jongen, dan zou ik gewoon verdergaan en je komt vanzelf wel een veel leukere jongen tegen waarbij het wel wil lukken (want je hebt inmiddels de ervaring van verliefd zijn !)

Laatst aangepast door Jamiel : 8 July 2007 om 12:26
  Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2007, 10:27   #7
nina16
Guest

Standaard

Hmm. Je maakt het aan en je maakt het uit om de meest raarste dingen. Ik hoop voor je dat die jongen nog intresse in je heb. Praat met hem over je gevoelens en beloof hem dat je de relatie nu serieus neemt. Ga iets leuks samen doen geniet er van. Als je van plan bent het weer uit te maken omdat hij irii is kan je beter het niet aanmaken.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2007, 13:35   #8
eveliene1234
Guest

Standaard

we hebben verkering... again
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels