|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Melanie_DB
|
![]()
Lieve mensen hier aanwezig
De relatie tussen mijn vriend en mij gaat niet de goede richting uit met... Hij doet enkel dingen die hij graag doet (zoals zijn sport) en voor mijn hobby's of mijn voorstellen heeft hij geen oog. Ik ben tot nu toe altijd al meegeweest om naar zijn "belangrijke" wedstrijden te gaan kijken, terwijl hij nog maar 1 keer meegeweest is naar de plaats waar ik mijn hobby uitoefen en train (moderne dans). Vorige week heb ik hem bijvoorbeeld voorgesteld om vorige zaterdag te gaan wandelen voor een namiddagje en da's niet overdreven veel gevraagd, toch!? Vorige zondag wou ik met hem een daguitstapje maken naar een bekende stad, maar ook dat wou hij niet. Vorige week heeft hij me gemaild dat hij nog zou zien wat hij ging doen maar verder heeft hij er geen woord meer over gezegd. Zijn mama wel. Ze zei namelijk op die bewuste zondag van vorige week dus dat het geen goed idee was om op daguitstap te gaan omdat daar veel volk zou geweest zijn. Ik ben het beu dat ik altijd zijn zin "moet" doen. Als ik hem erover aanspreek, dan draait hij zijn gezicht weg zodat ik niet meer met hem kan communiceren. Dove mensen moeten immers naar het gezicht van hun gesprekspartner kijken om te zien wat hij of zij zegt. Bovendien stuurt zijn moeder mails in zijn plaats omdat hij geen correcte volzinnen kan vormen. SMS'en stuurt hij wel en ik ook wel naar hem. Hij heeft, denk ik, liever dat ik SMS naar hem omdat zijn moeder zich veel te veel moeit met zijn leven. Ik moet het ook niet hebben trouwens dat zijn mama alles bepaalt voor hem! Hij wordt bijna 30 jaar, God allemachtig! Dat betekent toch dat hij niet meer afhankelijk is van zijn ouders!!!!!????? Mijn omgeving merkt op dat ik precies met zijn ouders verkering heb in plaats van met hem en 't is nog waar ook!!!!! ![]() Lieve groetjes van Melanie xXx |
![]() |
![]() |