|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Haaj,
Ik ben nu 14 jaar, en zit in de tweede. Nu heb ik het niet zo naar mijn zin op mijn school, dus ik ga volgend jaa rnaar een andere school. Ik ken daar niemand, op twee mensen na die dan in de 6e zitten en in een ander gebouw.. Nu ben ik op een vereniging waar ik op zit, egt heel populair, veel mensen ken ik daar, en vrienden mee.. Heel gezellig en daar ben ik ook vaak. Maar op mijn oude school, ken ik ook wel veel mensen, maar ik ga niet echt me eom zeg maar. Op mijn nieuwe school wil ik graag nieuwe mensen leren kennen een een echte goede vriendin krijgen.. zegmaar.. Waar ik veel mee uit kan gaan.. en leuke dingen mee kan doen.. Mijn nieuwe school ligt wel 13km bij mijn huis vandaan. Maar hebben jullie tips hoe ik dat het beste kan gaan aanpakken?? Alvast Bedankt |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Als je in je nieuwe klas zit, vraag eens wat dingen over de omgeving, docenten, hobby's. De standaard dingen eigenlijk.
Het is wel 13km van je huis vandaan, dus een paar plekjes zul je wel kennen. Vraag eens waar ze heengaan als ze even niks te doen hebben in de pauze of tijdens een tussenuur. " Bleh ik had op mijn vorige school een heel vervelende docent Nederlands. Is deze wel een beetje relaxed? " Dat soort vragen bijvoorbeeld ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
My Chemical Romance <3
|
![]()
Gewoon jezelf blijven en je niet afzonderen van de mensen daar!! En mee doen met de groep en af en toe je mond eens open trekken
![]() Grts |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
*****eigenaar
|
![]()
ik woon 12km van mn vroegere school en kben daar 4jaar naartoe gegaan, dus... En je leert zowizo mensen kennen in je nieuwe school, dus vooral niet stressen!!
![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
don't worry!
blijf gewoon jezelf blijft en stel niet te hoge eisen aan jezelf (bv. ik moet een vriendin zoeken en populair worden) dan komt alles vast goed |
![]() |