|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi
Ik heb een vraagje, zijn er nog mensen (dan vooral meisjes) die al eens seks hebben gehad met iemand waar ze niet mee in een relatie zaten? Buiten in een relatie heb ik 1 maal seks gehad (nadat ik al wat op had) met een vriend van me. En nog een keertje met een jonge die ik nog maar pas kenden. Is dat normaal? alvast bedankt! groetjes |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Nee, das echt vreselijk abnormaal.
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Vind het ook niet normaal als je zomaar met iemand naar bed gaat. Blijkbaar vind jij dat ook niet normaal want anders had je hier geen berichtje neergezet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Er zijn mensen die hier behoefte aan hebben,en zoiets durven doen
Ik zelf zou dit nooit doen omdat ik vind dat er liefde voor nodig is Maar kijk ieder zijn eigen keuze ![]() Je hoeft heus niet te denken dat zoiets abnormaal is.. |
![]() |
![]() |
#6 |
Banned
|
![]()
Tijdens een relatie heb je toch juist geen seks?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ik weet dat er genoeg meiden zijn die het zomaar met iemand doen.. zonder dat ze een relatie hebben.. ik zelf ook 5 verschillende jongens.. gewoon ergens buiten.. zelfs me ontmaagding..ben er niet trots op.. maar het gebeurt! Ik vind er zelf niet echt iets heel raars aan.. Maar ik weet van vriendinnen dat t veel lekkerder is als je het gewoon met een geliefde doet.. wat ik dus nooit heb mee gemaakt.. mja ik vind het zelf vrij normaal en heb er geen problemen mee..
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Je bent zeker nie de enige. Is mij ook al 3 keer overkomen, heb er ook geen spijt van. Het gaat er nie om wat een ander er van vind maar hoe je het zelf ziet, denk ik.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Heb wel eens sex gehad zonder diepere relatie. Het is wel goed als je er over voordenkt.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
heh, als het niet mag voor het huwelijk ben ik ook zondig XD maar ikzelf zou waarschijnlijk nooit sex hebben buiten een relatie, gewoon omdat ik zo niet ben. Maar ik heb er totaal geen moeite mee dat er genoeg mensen zijn die dat wel doen, ik kan me er best iets bij voorstellen XD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banned
|
![]()
Dat was natuurlijk maar een sarcastische opmerking, het kan mij eigenlijk geen ene fuck schelen. Alhoewel ik persoonlijk wel vind dat het binnen een relatie hoort, maar als mensen het anders willen is dat ook prima.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
mijn ex stelde me deze week voor om een seks relatie te beginnen in de hoop dat we elkaar zo kunnen vergeten..
naja.. ik hou nog van hem en wil geen seks relatie omdat er een van ons dan gekwetst word!! |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
ik denk dat iedereen het zelf moet weten.
Ik persoonlijk ga niet zomaar met iemand naar bed. Een ander denk: pakken wat je pakken kan. Moeten ze zelf weten. En misschien zullen sommige jongens je niet zo leuk vinden als ze weten dat je dat doet. En anderen zal het niet uitmaken want ze doen het zelf ook. Zolang jij je er goed bij voelt maakt het toch niet uit. En voel je je er klote over dan niet meer doen. |
![]() |