|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Hallo iedereen!
![]() Nouja net zoals iedereen heb ik een vreselijke rothekel aan huiswerk. Ik stel het altijd tot het allerlaatste moment uit. Ik begin meestal om 22.00-23.00 en afhankelijk van het huiswerk ben ik meestal rond 1.00 klaar. Om de volgende dag weer om 6.00 op te staan. Ik zit op een zelfstandig gymnasium en ik overweeg om HAVO te gaan doen, omdat ik denk dat het me dan allemaal makkelijker af zal gaan. In principe is er niks mis met mijn cijfers, integendeel mijn cijfers zijn dit jaar eigenlijk heel hoog. Alles tussen de 8-10 Op 1 onverwachte SO voor Nederlands na. Ik heb hierover al met mijn mentor gesproken en hij ziet geen reden om naar het HAVO te gaan. Maar mijn cifjers mogen dan wel hoog zijn, ik kom elke dag uitgeput op school en hierdoor let ik vaak niet goed op in de les waardoor ik dus nog meer tijd moet gaan besteden aan mijn huiswerk. Ik begin er behoorlijk gestrest door te raken, ik kan die druk denk ik niet aan. Ik neem mezelf iedere dag weer voor meteen uit school huiswerk te maken, maar als ik dan eenmaal thuis ben komt het er nooit van. Aan de ene kant wil ik niet naar het HAVO, omdat dat mijn leerweg alleen maar verlengt. Iedereen om me heen rekent er ook op dat ik op het gym blijf.. Ik zou graag het oordeel van jullie willen hebben wat is jullie advies? Dat was het denk ik wel..bedankt dat je dit gelezen hebt! ![]()