|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hee, ik heb het al vaker gezegt dat ik verliefd ben lang verhaal,
maare soms denk ik als ik dat meisje zie bijvoorbeeld op een feest en mensen dansen enzo, dat zei voorbeeld minder bij mij durft te dansen dan bij andere. Terwijl we dan vaak wel veel kletsen enzo, en ook wel is moeten lachen als we elkaar zien. Maar dan denk ik zo, wat is het dan? Klikt het niet? dat zou ik eigenlijk een beetje raar vinden, want, zei houd van dansen en doet ook aan dansen, ik hou van dansen en doe ook aan dansen, zei zingt, en ik maak veel muziek en mix heel vaak nummers enzo. En dan denk ik, we hebben toch wel dezelfde dingen gemeen enzo dus daar zou het dan wel niet aan liggen. En het loslaten zo dat ik niet meer verliefd wordt heeft geen zin. Ik bedoel, als ik op msn ben dan spreekt ze me ook aan. En de beste vriendin van haar kan ik ook heel goed mee opschieten. Lang verhaal he, maare om het maar een beetje in het kort te zeggen. Wat denken jullie dat het probleem is, ben ik misschien te verlegen, moet ik meer naar haar toestappen? Vaker met haar afspreken. Een vriend van mij zegt dat je ook heel goed kan kletsen met een meisje als je het over liefde hebt. Maar wat moet ik doen ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Geen zin.wat isdit dan?
|
![]()
Snap er niks van. :S
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Tsssssssss :S
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
wat een vaag verhaal
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ja tis eiglijk beetje te moeilijk, ag laat maar zitte, heb je zo vaak bij lange verhalen
|
![]() |
![]() |
#6 |
Stopwoordjesverslaafde
|
![]()
naar haar toe stappen, ja. en maak in het vervolg idd je verhalen een beetje duidelijker.
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|