Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 18 January 2008, 14:28   #1
nina16
Guest

Standaard Ben jarloers.

Ik heb sinds kort een jongen ontmoet via een vriend van me.. we konden het op het begin erg goed met elkaar vinden op msn en moeste ook telkens aan elkaar denken enz,, we hebben vrij snel wat afgesproken en t was erg gezellig samen naar een café geweest.. het mindere was dat ik erg verlegen en terughoudend was.. voor rest hebben we gezoend en hij vertelde me ook die dag nog dat hij me net zo leuk vind! Op msn hebben we verder gepraat ik merk wel dat hij met bepaalde dingen erg snel wil op seksgebied. ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik dat veelste snel vind kom op ik kreeg vannacht een smsje van hem Dat hij me leuk lief en echt super vind en dat hij niet lang van me kan afblijven omdat ik een mooi lichaam heb. en dat hij dat hij me het liefste overal wil kussen om me dat te laten weten\voelen.. ik vond het echt ontzettend lief en snap het ook wel.. wil het gewoon leuk met hem hebben! alleen ik ben best jarloers merk ik hij heeft boel vriendinnen en ook veel berichtjes op de hyve's hij is bv vandaag jarig en zet ie in ze msn naam dat hij wel zoenen van mooie vrouwen wilt. ik weet niet echt wat ik van hem moet denken.. meent hij het echt? vind ie me echt zo leuk?? hij zei ook dat wanneer hij moest kieze voor altijd samen of nooit.. dat hij voor altijd samen wilde zijn.. denken jullie??
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels