|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey ik heb een stukje geschreven en het is mijn bedoeling om er een liedje van te maken. Maar ik wil even jullie mening vragen.
Als het niks is dan verwijder ik het. Hier is het: What does life mean , if you've got nothing left to live for. Why should I dream, if the dreams aren't what they were before. Why should I pretend to be someone who i'm not. But the truth is I don't know me anymore. Zitten misschien nog een paar spelfouten tussen let er a.u.b. even niet op. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
niks hoor maar dat vind ik zo saai klinken en trouwens dan begin ik maar te ratelen over mijn eigen problemen schiet jij toch niks mee op ofwel?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
engels is ook saai
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
wat wil je dan spaans?
moet ik eerst een cursus volgen se |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
nee maar als jij zegt dat nederlands saai is dan is engels ook saai. want engels is sowieso saaier dan nederlands.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
smaken verschillen
|
![]() |
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
Er zit niet eens een ritme in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banned
|
![]()
*UCHE*Emo*UCHE*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Super Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Girlpower!!
|
![]()
Ik vind hem wel mooi.
Maak het nog wat langer en plaats het dan nog een keer. Ben wel benieuwd wat je er verder van wil gaan maken.
![]() |
#12 | |
Lord of Chaos
|
![]() Citaat:
![]() what is the meaning of life, when you are being dumped Who are you dreaming of, now I am no longer around? Since you are gone, I have become no one Tell me who I am? Tell me how to be a man. The truth is without you, my world is so doomed ![]() hehehe ![]() Er zit wel wat in..die tekst van jou.. ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Banned
|
![]() Citaat:
Het is haar couplet, dus verzonnen door haar Als ze 'het zo moet schrijven' is het dus niet meer een stukje van haarzelf. Ten tweede, het is een meid. ![]() En ik heb niks tegen kritiek. Maar jij verneukt gewoon de creatie van een ander omdat je zelf niks orgineels kan bedenken. Da's zielig. Kap d'r dus mee, en probeer het zelf eens. Dan kijken we wel verder. ![]() Laatst aangepast door Amnesia : 5 June 2008 om 08:17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
F0rum God +
|
![]()
blijf erbij, misschien zit er talent in deze dame.. maar misschien ook niet
![]()