Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 4 January 2009, 17:08   #1
FlowerDusty
Lid

Unhappy Gebroken hart

Heej, ik zit al een tijdje met een probleem, laat ik maar bij het begin beginnen.

Ik ontmoete ongeveer 2 jaar geleden een jongen, via msn en dat was weer via een vriendin . Ik raakte met hem in contact en het klikte al heel snel, heel veel gepraat op msn we lagen kwa gevoel en interesses wel op 1 lijn en van alles kunnen delen, naja het valt al te raden er groeide wat en we gingen elkaar ontmoeten. Zo doende kreeg ik wat met hem kon niet meer op van geluk. Dat ging zo ongeveer een half jaar. Tot dat zijn vader plots kwam te overlijden... Vanaf dat moment heb ik hem geprobeerd te steunen, maar dat werd niet geheel gewaardeerd... Er kwamen ruzies en onenigheden, ook zo doende dat hij het uitmaakte, hij deedt raar, was zich zelf niet, schreef zich in op relatie site's ect. Ik heb na een maand het contact verbroken. Toen zocht hij maanden later weer contact en voegde ik hem weer toe op msn, het leek wel redelijk te gaan, maar hij bleek nog steeds rare dingen te doen (die vertel ik hier maar niet). In iedergeval kwam er ook wel weer onenigheid, maar ik wou hem niet kwijt en probeerde te begrijpen waarom hij dat deedt. Later begon hij vaak smsjes te sturen met dat hij me nog leuk vond en dat er misschien weer iets kon opbloeien tussen ons, ik kreeg dus weer hoop, maar niets van dit alles bleek waar te zijn. Ik kwam er achter dat hij weer wat met ze ex ging krijgen, naja hij vertelde op msn dat ze hem in ene gezoend had en dat vond hij wel erg leuk . Maar bij mijn gevoel stortte alles weer in duigen, daar zat ik weer met een gebroken hart en tranen in mijn ogen, ik probeerde het te accepteren en me erbij neer te leggen, maar dat lukte niet echt. Vooral omdat hij in zijn naam ook nogal dubieus bezig was, met teksten van dat er maar één speciaal persoon in zijn leven was etc. Nou raden hoef ik er natuurlijk niet naar, want dat zal vast over zijn ex gaan. Ik heb hem geblokt en een laatste mail gestuurd en hem gevraagd waar al die smsjes destijds op sloegen en of het ooit kwa vriendschap nog kan (dat wou hij immers zelf !). Maar al dagen geen reactie op gehad, alsof het hem koud laat... Het vreemde is dat hij mij niet verwijderd op msn en hyves... Maar snappen doe ik niet.

Ik ben er wat eenzaam op geworden, want ik had echt heel close contact met hem. Misschien zijn hier leden die het zelfde gevoel hebben? Of het begrijpen?
FlowerDusty is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels