|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Hai allemaal!
Ik ben op dit moment bezig met mijn profielwerkstuk over mode/trends en de eventuele gevaren/lasten door het volgen van een trend. Ben jij een man/vrouw/jongen of meisje, het maakt niet uit welke leeftijd, mode en heb je zin om mee te werken aan een enquête? Deze enquête bestaat uit vragen die gericht zijn op mode en er zullen vragen m.b.t. persoonlijke mening word gesteld. Het invullen zal ongeveer 5 minuten in beslag gaan nemen. Met het invullen zou je me een heel groot plezier kunnen doen en me erg helpen bij mijn onderzoek. De enquête is hier te vinden: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=59015 Alvast bedankt voor jullie tijd en medewerking, Groetjes Samantha |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Just Somebody :)
|
![]()
ingevuld
![]() |
#3 |
F0rum God +
|
![]()
oh man, TD en mode...
![]() nou goed, vooruit dan.
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Wendy en mode
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]()
dat is net als:
LNH en ** |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Super Lid
|
![]()
Ja, precies. Wat het ook betekend
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |