|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Heb je me brief al ontvangen ?!
( Ik mis je wel een beetje hoor ![]() |
![]() |
#2 |
° Blub °
|
![]()
PM
![]() ![]() (is toch de reactie die je van een paar mensen zal krijgen ![]() En wanneer krijg ik een kaartje uit japan ![]() ![]()
#3 |
Guest
|
![]()
Ik vond Eddie belangrijk genoeg om er een topic over te openen , maar het zal weer weer gesloten worden.
![]() Anyways , je krijgt geen kaartje vanuti Japan ,Je bent namelijk alleen maar de 984 ste die het vraagt ![]() ![]() Nouja , sluit dan maar als het moet. Maar weet ...dat ik Eddie wel een beetje mis ![]() |
![]() |
#4 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
Ed Edd n Eddy
|
![]() |
![]() |
#5 |
mycodenameis:edman
|
![]()
JEANIE!!!! IK HEB JE BRIEF GEHAD EN HIJS ZOOOO VET
![]() ![]() *caps uit* Ik wilde je een brief terug sturen, maar je had geen.. adres achtergelaten en REPLY gaat een beetje moeilijk ![]() Maar em.. jeanie ik mis je.. ![]() ![]() woeiii!!! ![]() maar em.. naja ik kan echt een hoop fonzin ( ![]() ![]() En we gaan standaard keer een cake-je zelf bakken ![]() en dan gaan we die goeie oude tijd beleven ![]() ![]() ok blaat, zooit (de sinasappel van het zuiden? ![]() ![]()
#6 | ||
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() echt niet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
ik krijg nog een finding nemo dvd anusje
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]()