|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Über Mensch
|
![]()
wtf jonge, zo snel heb ik nog never gedownload!!!
me maximale was 220kbs en nu 7mbs ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
cache? resume functie? en loopt ie straks terug naar je 220KB/s
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Zowiezo onmogelijk.
Die server heeft namelijk een 8Mbit verbinding (staat er in iedergeval) dat is MAX dus ongeveer 1 MB per sec, als je de enige downloaden bent dan. Wat jij nu download is ongeveer 70Mbits. Compleet onmogelijk dus. Zal wel een resume actie zijn dus ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
het is wel illegaal om een film te downloaden die vandaag in premiere is gegaan
maar 7mb is wel lekker, vooral voor een film van 700mb, dan ben je binnen 2 min klaar ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Zulke dingen gebeuren wel vaker. Dan download die wel, maar dan is de file corrupt oid. Weet niet meer precies wat de symptomen waren, maar iig is het een vaker voor komend verschijnsel. Check de file na afloop ff met bijvoorbeeld een hash van et orgineel oid aangezien Windows met een beetje pech zal aangeven dat de filesize klopt, maar de inhoud mist.
Om het te laten kloppen heb je dus minstens een 56mb lijntje nodig. Wil ik ook wel ![]() Laatst aangepast door not-known : 27 May 2004 om 17:59 |
![]() |
![]() |
#6 |
Über Mensch
|
![]()
1sec van de film werkt.... en die film was best snel klaar jah
![]() jammer dan dat ie niet werkt, wel vet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
hmz had je geen ander programma draaien waarmee je het kon controleren? want behalve als je op een universiteitsnetwerk zoals die van de UT zit of een ander lan-gebasseerd netwerk dan kun je technisch gezien geneens zulke hoge snelheden halen
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banned
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
en ik heb 5 verschillende programma's en 2 codec geprobeert, lukte allemaal niet. Ga vanavond naar de bios ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Zodra je dat wel heb is de kans nog ernstig klein omdat de gemiddelde server maar met eenpaar mbit aan eht itnernet hangt. |
|
![]() |