Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 April 2005, 22:31   #1
bootje
Meest gerespecteerde forummer

bootje's Avatar

Question Haar

kleur jij je haar? waarom? waarom niet?
wat vind je van je haarkleur? je kapsel?
Oud 15 April 2005, 22:33   #2
bootje
Meest gerespecteerde forummer

bootje's Avatar

Standaard

ik ben eigenlijk wel erg blij met m'n haar. kleur is perfet. het model is ook goed. vroeger had ik een rechte pony, maar dat was ik zo beu. nu is m'n haar opgeknipt en heb ik een schuine pony. zo kan ie nog wel een paar jaar verder
Oud 15 April 2005, 22:50   #3
nevaeh1987
Lid

nevaeh1987's Avatar

Standaard

hmmm twijfelachtig.. soms verf ik het als ik mijn eigen kleur weer zat ben.. ik heb krullen en best dik haar wat soms wel vervelend is maar ik denk dat het erger gekunt had. Ik heb verder niks apparts in mijn haren geknipt want ik denk niet dat een pony of laagjes mooi zullen zijn. Ik zou wel haar willen waar je meer mee kunt (of waar ík meer mee kan)
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2005, 23:42   #4
bruggi
Guest

Standaard

Ik ben van mezelf blond en heb nu lichtere highlights. (Wat trouwens echt een pokkewerk was, ik wilde het persé zelf doen .) Vind ik net ff wat frisser en zomerser staan nu .

Mijn haar is heel vol en heeft een lichte slag, daar ben ik wel tevreden over. Alleen is het vervelend dat het soms zo pluizig is, dan helpt babyolie en mousse soms niet eens. Ik ben er nog helemaal niet achter waarom het soms wel pluist en soms (gelukkig) niet .

Ohja ik knip zelf mn schuine en lange pony. Soms draag ik m naar beneden als een echte pony, soms opzij en soms een beetje lossig bol naar achter als ik een staart heb. Meestal heb ik er niet echt iets over te zeggen hoe het die dag gaat zitten, maar eigenlijk vind ik het altijd wel te pruimen.

Van die echte kortere coupes/hip geknipte kapsels staan mij echt totaal niet, dus daar begin ik niet aan.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2005, 10:47   #5
Cataclysm
Guest

Standaard Re: Haar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
kleur jij je haar? waarom? waarom niet?
wat vind je van je haarkleur? je kapsel?
Ik ben wel blij met mijn haar, het duurde nogal lang voordat het een fatsoenlijke lengte had. Ik kleur het verder niet, het lijkt me wel leuk om daar mee te experimenteren maar net niet leuk genoeg dat ik dat ook daadwerkelijk doe.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2005, 11:13   #6
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik zit nu een beetje in de experimentele fase... mijn haar langer laten groeien en dan wil ik er ook wat van highlights in .. en als het dan buttugly is neem ik weer lekker fijn stekeltjes <3
Oud 16 April 2005, 11:45   #7
Piraatje
Lid

Piraatje's Avatar

Standaard

Eerst had k altijd stijl haar, en n strak staartje. (Zag r niet uit)
Maar nu laat ik het langer groeien, en heb k opeens krullen.
Kheb blond haar, en nog nooit geverft. Hoeft van mij ook niet zo. Mss komt het ooit nog wel, maar nu niet.
Oud 16 April 2005, 13:21   #8
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

Ik verf mijn haar blond. Van mezelf ben ik donkerblond, maar dat was echt zo'n soffe zandkleur.
Ik vind mijn kapsel nu wel leuk en blond vind ik ook wel leuk, maar ik denk dat ik het na de zomer aubergine ga doen.
Oud 16 April 2005, 13:27   #9
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Ik vind niet direct iets mis met mijn haarkleur. Na de zomermaanden is het sowieso wat bleker, dus variatie zit er wel in. Maar het moet gewoon dringend geknipt worden.
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2005, 13:28   #10
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik had graag hele zwarte haren gehad, maargoed. Verder heb ik zo'n beetje het meest fantasieloze kapsel dat er bestaat maar ik heb zwaar haar, daar doe je weinig mee
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2005, 14:17   #11
The Phit
Guest

Standaard

voorheen had ik eigenlijk altijd hetzelfde stijlloze haar. Maar sinds me zussie kapster is, wil ze vanalles op mij experimenteren . Heb dus al een aantal verschillende soorten hanenkammen gehad, vele kleuren enzo
Nu is mijn haar superkort (omdat ik die kleuren eruit wou hebben). En ik hoor nu al allerlei plannen dat, als ik weer langer haar heb, ze me haar gaat laten golfen.
1 ding weet ik zeker, ik ga niet meer me haar blonderen om een rode kleur er in te zetten. Na een tijd is het roze, en schrikt alleen maar af
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2005, 17:24   #12
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Ik heb best lange, dikke haren. Ik laat het al jaaaaren in lagen knippen omdat ik dat gewoon leuk vind staan. Ik kan heel veel doen met mijn haren. Opsteken, invlechten, gewoon een staart, krullen, stijl, staartjes... het maakt allemaal niet uit.

Omdat ik best trots ben op mijn haren, spring ik er zuinig mee om. Je zult me er nooit op betrappen dat ik er een keertje verf in doe ofzo. Want dat moet er weer uit groeien en met mijn lengte zal dat wel een paar jaar duren...

Heel af en toe doe ik er een donkerbruine tot zwarte spoeling doorheen. Van mezelf heb ik bruine haren, in de zomer is het kastanjebruin. Maar donkere kleuren vind ik wel mooi staan altijd. Lichtere kleuren daarentegen komen me haar dus niet in
Staat me ook niet mooi denk ik
Oud 16 April 2005, 18:11   #13
annomeisje
Guest

Standaard Re: Haar

Haarverven doe ik niet, om twee redenen. De eerste reden en de belangrijkste in mijn ogen; ik ben trots op mijn blonde haarkleur.
De tweede; mijn haar valt uit van haarverf.

En mijn kapsel vind ik wel best. Het is nu halflang enzo. Het krult wel grappig, dus ik ben tevreden.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2005, 18:33   #14
ViveLaFète
Guest

Standaard

Ik ben wel tevreden met m'n haarkleur en denk niet dat ik het ooit zou kleuren. M'n haar is donkerbruin en in de zomer krijg ik een koperkleurige glans.
Van model..nja..iedereen vind dat ik prachtig haar heb maar ik vind het dom. Ik heb heel dik haar en dan nog eens heel veel haar. Tot aan mijn oren ongeveer is het steil en dan begint het te golven en helemaal vanonder heb ik kleine krulletjes. Ik heb dus alles in 1.Ik wil ofwel steil haar , ofwel krulletjes , geen mengeling
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2005, 19:07   #15
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

Mijn haar is dus echt een complete ramp. Ik heb overal kruinen zitten en het groeit dus ook overal een ander kant op Vroeger had ik altijd 1cm haar o.i.d. Maar nu heb ik t al een tijdje ietsje langer. Maar nu is het ongeveer overal even lang en het is dus tot over mn wenkbrouwen... Als ik bij de kapper vandaan kom is t super kort en dan laat ik het ook weer heel lang groeien...
Ik wil wel langer haar maar zoals t nu is zit het echt vreselijk irritant. Als je er gel in doet valt het als een baksteen naar beneden alleen de ULTRA HIGH POWER MEGA gel wil nog een beetje helpen... En als je er helemaal niet mee doet groeit het aan de achterkant omhoog en de voorkant naar voren in een puntje omhoog waardoor ik altijd een soort kuif heb
En de kleur is wel goed het is bruin, donker blond, maar als er gel in zit is het gewoon zwart...
Oud 16 April 2005, 19:16   #16
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Ik heb ehm donkerblond/bruin haar, krullen..en vroeger kwam het tot mn kont. Nu niet meer, iets over m'n schouders. Ik ga het nooit verven denk ik, kost me teveel tijd & moeite en ik vind uitgroei het lelijkste dat er is. M'n kapsel is heeeeel veel laagjes en dat vind ik wel leuk enzo..dùs

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels