|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
nou het zit zo.... ik ging laatst bij een meisje die ik ken logeren... samen met nog 2 meisjes en jongens......nou 1 meisje die best wel knap is vindt iedereen ik ook zat al de heletijd klef te doen in t zwembad (jaja ze heb een zwembad in de tuin) maarjah doet ze altijd dus das niet zo raar dacht ik....tot we 's avonds (zo'n 4 uur in de morgen
![]() nu wil ik haar misschien wel verkering vragen maar ik denk dat ze toch geen ja zegt omdat ze al op iemand anders is volgens mij enjah...... weet niet echt wat ik er mee aan moet.... ojah ook wel handig om te weten we zijn allebei 13. ![]() ![]() groetjes+xxx Sanderrrrrr Laatst aangepast door IkkieBoy : 21 May 2002 om 18:27 |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Hmmm goeie vraag. Misschien moet je eens aan haar vragen wat het voor haar betekende. Wat dat is nou eigenlijk de hele vraag. Was het omdat ze aangeschoten was, omdat ze het leuk vond of omdat ze JOU leuk vond... Ik denk dat je dat best kunt vragen.. Ik weet het, je wordt er zenuwachtig van, maar als je het eerste woord gezegd hebt komt de rest er ook wel uit..
Hoop dat je er wat aan hebt.. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Djeez ga gewoon voor die chick man.. als ze echt zo knap is en aardig dan zopu ik het wel weten, want iemand beert je niet zomaar af..
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nerd
|
![]()
niet iedereen is zoals jou dan
![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
nouwjah ze is ook eigenlijk bes wel raar beetje feestbeest achtig type nerges bang voor weetjewel weet ook nie waarom ik et niej durf te vragen maarjah......
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Gewoon doen, zij heeft nu de eerste stap (pen) gezet, lijkt me een goeie gok, toch?
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Nouw ik dus vanmiddag naar haar toe.......
hey nog ff over die zoen en alles he zaterdag.... wat betekende dat voor jou nouw voor mij bes wel veel vind je wel leuk en alles......was t ff stil zij kijkt me zow aan..... en ze zegt: nouw ehmm.. sorry maar ehm.. vind je wel leuk en alles maar ik ben niet echt op jou....maar t was wel lekker..zijn we nouw nog steedz vrienden???.... ikzo ehmmpff yeah sure......... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
dat kwam hard aan zeker|??????????
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
da lijkt me pijnlijk
|
![]() |
![]() |
#13 |
**Loves Anouk**
|
![]()
Wat een slet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
hahahahaha mooi gedaan!
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
hmmmzz da flikken vrouwen dus ook maar 1 keer bij mij.
en daarna zal ik ze voor hun hele leven irriteren (voor zover ik da nog nie doe) |
![]() |