|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik ben nieuw maar ik doe me voor alsof ik hier als jaren ben
![]() M'n eerste post ![]() gaat over school ![]() worden jullie ook al zo scheitziek van al dat huiswerk?? van school .. leren leren leren.. Om er ziek van te worden, of is er wel iemand die school leuk vind?? |
![]() |
![]() |
#2 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
Ik vind school wel leuk! (om diverse redenen dan
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Zoals jij het bedoeld zuigt school inderdaad.
Maar er zijn ok positieve kanten. Zonder school had ik nu waarschijnlijk geen vrienden,geen buitenshuis plezier. En af en toe zit er best wel leuk huiswerk bij. Anders muziekje op en aan het werk,lekker meebléren met de muziek. En als je het echt niet meer ziet zitten,moet je maar denken dat je het doet om later(zoniet veel later)van het leven te kunnen genieten. En zeg nou zelf,wil je plezier hebben in de eerste periode van je leven,waarmee je de tweede periode vergooit? Of wil je je voorbereiden voor de tweede peroide in je leven,met veel leerwerk,maar ook veel gelach met vrienden? Er zijn nog zoveel meer dingen,maar dit is ff kort samengevat,hoe ik het zie. Nou...zie ik het verkeerd? |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
het kan wel zo zijn dat je school niet leuk vind, maar het is toch 1 van de belangrijkste dingen die je in je leven doet
zonder school heb je geen opleiding en dus geen kans op te gaan studeren, en ook weer geen kans op een goede baan je kan nu wel gaan werken bij een bedrijf, maar als je 25 bent heb je het daar wel gezien en wil je iets anders doen, maar omdat je de opleiding niet hebt, kom je nergens aan de bak je moet school dus zien als een investering in je toekomst en je kan het zo leuk of stom maken als je zelf wil als je gewoon een goede verstand houding met de leraren hebt is het altijd leuk om naar school te gaan, je klas kan het ook leuk maken dat huiswerk, ja das niet leuk, maar moet gedaan worden, als je gewoon veel dingen al op school maakt, dus ff in de pauze snel wat sommen voor wiskunden maken van de volgende dag, dan heb je dat al af of tijdens een vrij uur niet gaan praten, maar ook tegelijk huiswerk maken en als je werkt moet je ook wel eens over uren maken, of dingen thuis afmaken dus ik vind het niet kunnen dat je zegt dat school zuigt, het is misschien niet altijd even leuk, maar je moet er zelf dingen aan doen om het leuk te maken |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
huiswerk is idd :r zeker als je net vakantie gehad hebt
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
ik vind huiswerk nergens op slaan je kan toch ook gewoon een proefwerk geven of je goed op heb gelet in de les of dat je je huiswerk in de les maakt maarja ik heb het niet verzonnen
![]() |
#8 |
athanatos
|
![]()
Och, ik vind het niet erg.. echt niet. Natuurlijk heb ik er af en toe de balen in. maar naarmate we meer dingen moeten doen enzo. Merk ik dat ik steeds slimmer word. Ik weet meer dignen. Onthou het allemaal. En tja.. je moet alles tog weten? Anders kom je nergens in het leven. Ik ben prima blij met school enoz. TIs gewoon belangrijk. En nu examen ffies halen en daarna op naar de wijde wereld
![]()
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() maar huiswerk en strafwerk ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |