|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
(zal wel fout gespeld zijn i knowww)
maarem gister nog wat beleeft? ik ben na me werk nog ff de stad in gegaan..maar dr was niet veel bijzonders meer ![]() alle dingen gebeuren gvd overdags..discriminatie als je het mij vraagt ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
hier was het echt gaaaff gewoon
3 festivalpleinen, maar dat werden er al snel 2 1 voor die flutartiesten zoals replay en nog meer zooi en 1 waar allemaal dj's gingen draaien ![]() leek net dancevalley ofzo, maar dan in een stad ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
ik heb geslapen gister
![]()
![]() |
#4 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
In Groningen was het wat minder.. Within Temptation was ronduit slecht!
Was dat overal zo?
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
het was leuk.. er was een band voor kleine kindertjes
dus dan heb ik lol JEEEJ |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ik ben hier in Utrecht alleen naar Green Lizard geweest. De rest vond ik niet leuk genoeg. Dit wel!
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amsterdam Original
|
![]()
Was tyfussaai, nep en nutteloos en ben dan maar de bios in gegaan en daarna nog nutteloos de stad lopen verneuken enz
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
om 6 uur me enst uitgekomen omdat ik ging hardlopen met een vriend van me, want mijn conditie moet echt beter, hij had zn hond mee dus dat was wel vet coowl
![]() daarna op me zusje gepast en ik ben met dr naar schiedam gegaan want daar gingen we met het hok beetje feest vieren dus dat was wel leuk (we hadde al afgesproke niet dronke te worde) was wel chil ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Über Mensch
|
![]()
ik was hier in haarlem was echt dope shit!!!
kwam zo om 2u aankacken omdat ik nog ff werd opgehouden op inet. Kwam toen aan met een hiphop mix, vet relaxed en lekker aan de bierrrr. Toen geen id en toen ff naar huis gegaan wat eten en verder zuipen en rond 7u weer naar de wu-tang gegaan. vanaf toen zijn we daar gebleven en weer verder tanken. Voelde em goed zitten ja ![]() Half u voordat relax begon naar het houtpodium weer gegaan en lekker vooraan gaan staan. Alcohol was toen alweer gezakt. Begonnen ze te spelen, kanker geluid joh.... piepen enzo kon de zanger amper horen, echt te slecht. Tis dat relax zo goed is anders was ik gelijk naar huis gegaan. me dagje eindigde om 12u thuis. Toen nog ff gezellig met me moeder zitten lullen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Is er nog iemand naar Blöf geweest?
Ik had geen vrij dus tja, geen bevrijdingsfestival voor mij.. ![]() |
![]() |