|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Als je beheerder van dit forum was? Wat zou je veranderen? Welke nieuwe fora zou je invoeren? Zou je de kleur aanpassen? Wie zou je meteen wegsturen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
hehehe meesterlijk onderwerp
allereerst minder streng optreden, ik zou een mannenforum invoeren ![]() En rickclan zou ik als eerst uitzwaaien ![]() en als het aan mij lag, zou ik FoL en Youssef het beleid laten uitvoeren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
de fik d'rin steken
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]()
Ik zou wat strenger zijn tegen mensen die telkens maar grenzen op gaan lopen zoeken.
Verder zou ik alle foragedeeltes bezetten met fbers...desnoods nieuwe aannemen. En verder vind ik het wel goed zo. Trouwens, de kleur van ll.com is blauw...vinnet jammer dat die andere templates in gebruik zijn genomen..
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou m ook blauw laten, maar wel de skins geel/zwart, en rood/zwart/groen invoeren ![]() Verder zou ik mensen aanstellen als FB die meer feeling hebben voor sommige zaken, en een eigen mening hebben. Een forum is voor de discussie, en niet om de discussie de kop in te drukken. Daarnaast zou ik proberen de acceptatiegrens van mensen wat op te hogen, en proberen duidelijk te maken dat we niet allemaal hetzelfde zijn. Daarnaast zou ik alle fora dubbel bezetten. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
minder streng maken,verschillende kleurtjes bijsteken,bepaalde mensen ervan,mannenforum mag wel terug,enz
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
deze quote is niet zomaar een quote
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Bijna iedere fb-er bannen en nieuwe aanstellen
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
ik zou een speciale beoordelingscommisie aanstellen die de regels maakt en de fb's controleert.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banned
|
![]()
Ik zou het forum heel goed leiden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
ik zou dit forum erg roze maken
![]() of misschien wel vies-groen... ik zou denk geen beheerder willen zijn ![]()
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
de leden die nooit meer actief zijn of hier komen gewoon deleten (mensen met 0 posts bedoel ik hier dan mee he)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
van vBulletin naar PHP gaan
mannen forum instellen mensen die zeiken meteen een waarschuwing geven dictatortje spelen mensen afknallen als ze niet doen wat ik wil |
![]() |
![]() |
#15 | |
Ere lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
ik zou alle bannelingen weer in mijn rijk laten, en er een heel stel andere eruit zetten.
ik zou een regel instellen dat het voor vrouwen verplicht is om een naaktfoto af te leveren als ze nog op dit forum willen Mannenforum instellen vrouwenforum afschaffen stem op (on)leefbaar leerlingen.com |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
ik zou geen grijs kleur als achtergrond willen en een gezondsheid forum of toppic erbij doen whatever
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Looking at you
|
![]()
ik zou iedereen bannen op Forza, joeyB en Joy_RFJK na
![]()
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Looking at you
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
een uitgaansforum openen, daar kwam ik vroeger heel vaak op s.com, En verder bartje aanstellen tot medebeheerder.
Dan zou ik alle FB's weg trappen, en Bazzemans, Artuur, Antikezman FB+ maken. en HugoBoss, Theotank, Arie-Kanarie, Superjood, Joy, Bruggie, Forza_Barca tot FB benoemen. ![]() En het forum zal een standaard ROOD, GROEN en ZWARTE lay out hebben. ![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 |
veteraan
|
![]()
ik zou gezondheid en lifestyle als een permanent forum invoeren, en mijzelf aanstellen als fb van dat forum, en daarbij ook film/tv , en seksualiteit
![]() ![]() ![]()