|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
als je praat met mensen via hotmail of msn en ze dan niet reageren, en gewoon offline gaan
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ja, zeker vervelend is dat...
Vooral als ze je doelbewust negeren... ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
° Blub °
|
![]()
jaa
![]() Heb dat altijd bij één persoon ![]() Nu begin ik er zelf niet meer tegen te chatten |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
heb ik iemand een meeltje gestuurd krijg ik niets terug verdomme en op msn is ie zogenaamd altijd afwezig
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
het is zeker vervelend
maarja, je kan der zo weinig aan doen, soms hebben mensen het druk en kunnen ze daardoor niet reageren |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Nu moet ik de beklaagde groep even bijspringen. Ik ben zelf ook het grootste deel van de tijd 'offline weergeven' of 'bezet'. Dit doe ik omdat ik die tijd dan ook daadwerkelijk bezig ben met studeren. Ik sta dan wel op 'offline weergeven' omdat ik van tijd tot tijd wil kijken hoeveel mailtjes ik in mijn inbox heb en dit sneller gaat. Het is wel zeer irritant als je tegen iemand begint te praten en dat die persoon vervolgens offline gaat. Dan zeg je op zijn minst dat het je spijt dat je niet kunt chatten nu, want dit-of-dat.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Trots van het noorden.
|
![]()
dan zeg ik:
blokkeer me dan meteen ![]()