|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
Zit ik me van de week mijn kasten uit te mesten, kom ik een superoud voetbalshirt tegen.. Heel mooi, daarin werden we 2e, ik laat m mijn ma wassen, en warempel, hij past nog
![]() Hebben jullie ook van die superoude kleding die je nog draagt?
|
|
|
|
#2 |
|
klopt
|
nee, niet wat ik draag...
kwam wel laatst mn te stoere dready-vest tegen uit de 2e klas ofzo
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
een baggy trui uit de 1e ofzo... en hij past nog hoewel ik hem alleen thuis aandoe
is echt zo'n regenachtig avondje lekker op de bank thuis hangen trui |
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Jah, genoeg, als ik het mooi blijf vinden.
|
|
|
|
#5 |
|
Lid
|
ja, topjes die mn moeder droeg toen ze 17 was!
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Ja, ik heb ook zo eens een broeksriem van mijn moeder gevonden
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
Ik gooi eigenlijk nooit kleding weg, tenzij het teklein is en er echt niks meer mee te doen is. Zonde gewoon
|
|
|
|
#8 |
|
veteraan
|
werkkleding is bij mij meestal oude kleding
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
heb nogwel kleren van 3 jaar geleden die ik nog wel draag (of beter gezegd, droeg, nu is het daar echt te warm voor)
ik zie niet in waarom ik het niet zou kunnen drgaen.. tja mn smaak is wel erg veranderd en daarom draag ik de meeste van mn oude kleren niet meer maar er zitten ookwel leuke dingen bij
|
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
ik heb helemaal nix meer wat ik oud heb
Ik heb begin dit jaar bijna alles weg moete doen k paste nix meer
|
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
Yep maar de meeste kleding heb ik wel veranderd, van lange broeken 4/5 broeken gemaakt en opgeverfd of vol laten schrijven ofzo
![]() Ik heb nu een oude wijde tuinbroek aan, waarvan ik het 'tuin'-stuk zeg maar heb afgeknipt en een stuk van de onderkant er ook afgehaald heb, en ik heb me erop uitgeleefd met een roze spuitbus die bijna leeg was
|
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
ik heb dit jaar voor het eerst nog kleren van vorig jaar die me passen... ik groeide tot nu toe elk jaar te veel om de kleren van vorig jaar aan te kunnen
|
|
|
|
#13 |
|
Guest
|
Van de week men koffers gepakt voor de vakantie kwam allemaal kleding tegen wat nog best leuk was en ik nog best aan kon..
Geeft altijd wel een lkkr gevoel
|
|
|
|
#14 |
|
Guest
|
dat is stijl!!! oude kleren nu weer gaan dragen!!
a new trend is comming UP!!
|
|
|
|
#15 |
|
Guest
|
iedereen die zijn kleding wegdoet.. geef het of aan humana, of aan zo'n container of aan mij
|
|
|
|
#16 |
|
Guest
|
Ik heb truitjes van jaren geleden. Volgens mn moeder zijn ze me te klein. Ik gebruik ze nu als topje
|
|
|
|
#17 |
|
Guest
|
Ik zat ook weer es mijn kast uit te mesten deze week.. sjonge jonge weer 2 vuilniszakken met kleren weggepleurd(had ik pas ook al gedaan) en nog puilt mn kast uit :s... Zou ik teveel kleren kopen???
|
|
|
|
#18 |
|
Guest
|
Jup, veel zelfs en soms verander ik er zelf ook nog wat kleine dingetjes aan... ik heb zeker 4 truien die vroeger van m'n moeder waren
Ik hou van afgesleten kleding
|
|