Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 July 2003, 16:09   #1
Jennifer1203
Guest

Standaard huid en haar

1 wat voor huid heb je>wat doe je om het naar jou wens te krijgen (verzorging),créme s of dergelijke?zeep etc..
2 wat voor haar heb je> hoe verzorg je die shampoo etc..
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 16:14   #2
Jennifer1203
Guest

Standaard Re: huid en haar

Citaat:
Originally posted by jennifer1203
1 wat voor huid heb je>wat doe je om het naar jou wens te krijgen (verzorging),créme s of dergelijke?zeep etc..
2 wat voor haar heb je> hoe verzorg je die shampoo etc..
1 normale huid> natuurlijke zeep(honing havervlokken ) maar jammer genoeg is die niet ph neutraal
soms srub ik het(voor de zomer, wordt je egaaler bruin en houd de kleur langer vast)bijna geen last van puisten
als ik rokken draag gebruik ik wel eens bodylotion voor mn benen omdat mijn huid daar droger is

2 droge haarpunten binnen 3 á4 dagen vet
soms smeer ik mn haar wel in ( berkenwater of brandnetelwater of verzorgende cremés niet zo boeiend)
shampoo:van alles gebrobeert niet echt goede resultaten

Laatst aangepast door Jennifer1203 : 1 July 2003 om 16:20
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 16:15   #3
L_angeldc
Guest

Standaard

makkelijke huid.. ik heb geen speciale cremes ofzo nodig

elke ochtend water in mn gezicht gooien en ik ben wakker

en mn haar ook niet echt problemen mee..gewoon 1 keer in de 2 dagen ofzo wassen met normale shampoo, alleen als ik mijn haar los laat hangen is het veel sneller vet dan normaal.. dan moet ik vaker mn haar wassen.. maar verder niet echt iets speciaals
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 16:29   #4
monolo
Guest

Standaard

huid : lang last gehad van puistjes...nu eindelijk bijna geen last meer van *afkloppen*..en dus zowat elk cleaning-product gebruikt, niets hielp bij mij. Ik gebruik nu alleen water en makeup remover oja en srubdingen en bodylotion

haar : hahaha uhm ja het is dood nu. ik heb het geblondeerd en dat is behoorlijk slecht voor mijn haar geweest (duh ) maar om het nog een beetje levendig te maken gebruik ik veel cremespoelingen
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 17:32   #5
Babysmurfie
Guest

Standaard

Huid: droog--> beetje hydraterende creme als het te erg wordt. Voor de rest normale zeep en af en toe Clearasil tegen puisten.

Haar: normaal--> shampoo (duh) en balsem
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 17:38   #6
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

huid: gemengd, gebruik daar ook zo'n creme voor. en tsja gewoon een vochtinbrengende oogcreme
voor mn lichaam gebruik ik zo'n garnier tonic creme soort bodylotion maar dan vind ik het lekkerder spul
en soms een scrubje of lotion met zelfde geur als mn parfum.

haar: kheb wel redelijk normaal haar, gebruik fructis shampoo voor normaal haar en soms elvive/andrelon. als ik mn haar geverfd heb gebruik ik dus shampoo voor gekleurd haar.
Oud 1 July 2003, 18:03   #7
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

1. Krijg ecsema van sommige zepen. Gebruik nu Dove...
2. Gewoon haar? Fructis/ Elsève

WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 18:33   #8
psychobunny
Guest

Standaard

huid: gewone huid,nooit puistjes,nooit vettig,gebruik af en toe es een bodyspray van garnier
haar: heel dik en lang haar,droogt vlug uit,gebruik pantene shampoo+cremespoeling 2 in 1 + fructis nabehandeling
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 20:04   #9
Fade of Light
Guest

alleen maar mensen van het vrouwelijk geslacht die reageren
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 21:34   #10
L_angeldc
Guest

Standaard Re: Re: huid en haar

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
alleen maar mensen van het vrouwelijk geslacht die reageren
en jij dan
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2003, 23:19   #11
Miss_Sweetgirl
Guest

Standaard

huid --> normaal ofzo... nivea creme
Haar---> Fructis shampoo en cremespoeling
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 21:41   #12
Karliene
Guest

1: vette huid ..
Ik doe op mijn huid Dove Oxygen dag- en nachtcréme..
Verder verwijder ik make-up met zo'n lapje van oil of olaz..

2: normaal haar..
Ik gebruik Guhl blauwe shampoo..
Geen gel of spray ofzo, dat vind ik vies..
En tja, ik heb mijn haar of los, of in een speld dus why bother..
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 16:03   #13
Mliekje
Guest

Standaard

1. elke ochtend en avond gebruik ik teatree oil, werkt heel goed, ik heb zelden last van puisten. Daarna doe ik voor overdag creme van clinique op, en s avonds nachtcreme van niveau. Voor de rest van mijn huid gebruik ik af en toe bodylotion.

2. Shampoo van nivea of clinique, ik wissel een beetje af. en af en toe een haarmaskertje.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 20:26   #14
0Vera
Lid

Standaard

ik was mn gezicht gewoon onder de douche, met water, of een plens in mn gezicht om wakker te worden. Vergeet mn make-up ook weleens weg te halen best slecht. Oil of Olaz eye make up removing cream, wel lekker spulletje hoor
maar heb een gewone huid, nooit veel puistjes gehad, wel altijd te bleek maarja na parkpop ben ik goed bijgekleurd

Haar: ook gewoon, niet te dik niet te dun, beetje slag, precies goed ik was het met fructis, en cremespoeling gaat er standaard ook een beetje doorheen, wordt t lekker zacht van
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 21:24   #15
dupke
Guest

Standaard

1. ik heb een erg droge huid die niet bruin word alleen rod verbrand ik douche me met gewone zwitzal zeep die nog over is toen mijn zusje geboren werd(8jaar gelden veels te veel ingekocht ) en saonds als ik ga slapen smeer ik dov nightcreme op me gezicht en voor me puisjes heb ik een of andere vieze bruine zeep hie je gezicht bij elkaar trekt maar 't helpt!

2. ik heb heel dik haar wat eerst tot op me kont was maar door de eeuwige hoofdpijn laten afknippen tot net over de schouwders (nu tot net onder me armen) soms word het snel vet als ik veel op de fiets zit. ik was me haren met head and scholders omdat ik een tijdlang past had van roos nu gelukkig niet meer en ik doe creme spoeling er in van de elseve.

wat een verhaal
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2003, 22:56   #16
anoesjuh
Guest

Standaard

1. beetje droog - gewone zeep en alleen voor me gezicht creme en in de zomer bodylotion anders droogt me huid uit
2. veel haar beetje dun - shampoo en cremespoeling van Fructis word je haar lekker zacht van humm
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels