|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik heb op vakantie een jongen leren kennen en hij komt me volgende week opzoeken. Hij blijft dan ook slapen. Ik ben nog nooit met iemand naar bed geweest. Ik wil het wel maar ik ben erg onzeker over mijn lichaam. Strax vind ie me niet mooi....Wat moet ik nou doen?Ik hoop dat iemand me advies kan geven!
Liefs |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Over je lichaam hoef je je geen zorgen te maken, dat zal wel meevalen en de meeste jongens (bot gezegd) neuken je toch wel
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
je moet nog ff een weekje heel goed traine, fitnesse hardlopen, zwemmen enz enz, mischien komt het dan goed
|
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
meeste meisjes zijn onzeker over zichzelf en ik geloof dat het wel zal meevallen. vind hij je niet mooi en knapt hij op je af vanwege je lichaam is het een grote sukkel die jou niet waard is.
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
veteraan
|
![]()
leuke jongen ontmoet in vakantie,
hij komt langs Hup Neuken fijne gedachtegang ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Nerd
|
![]()
idd
![]()
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
niet zomaar de eerste keer met iemand doen joh
de eerste keer moet met speciaal iemand zijn die je al heel lang kent en waar je al lange tijd mee hebt.... Wat je daarna doet moet je zelf weten ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Net als dex vind ik het ook wel redelijk rap maarja, jouw keuze. Ik denk niet dat hij zo zal afknappen van je lichaam want moest hij je niet mooi vinden zou hij waarschijnlijk toch niet met je vrijen op reis en zeker niet nog eens langskomen na de reis ook.
Dus hij zal je waarschijnlijk wel niet te lelijk vinden hoor... |
![]() |
![]() |
#11 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
je hebt m tog op vakantie ontmoet en dan heeft ie je toch al gezien. en je kan hem altijd nog dronken voeren als ie nie met jou naar bed wil
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
als je er aan toe bent kun je het doen, als je twijfelt gewoon niet doen joh...anders krijg je er dadelijk alleen maar spijt van en dat moet ook niet. veel plezier
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
dat meneer phit het daar niet mee eens is, en misschien zelfs zelf graag de kerel zou willen zijn om haar ff te palen....TSJAA, dat moet je maar achterwege laten...
![]() |
![]() |
#14 | |
boooooooooooooooooooring
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
gehehehehe... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() Vind ik ook vrij foute gedachtengang... Respect en liefde blijven wel van belang hoor... Of het nu 1ste keer of 99ste keer is... maakt niet uit ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
meeste meiden zijn de eerste keer onzeker over zichzelf
niet alleen als het op sex aankomt maar ook op gewoon aanraking sommige jongens nemen je zoals je bent en hebben niet zovan ik vind alleen dit deel van jou lichaam mooi ,maar nemen je hele lichaam zoals die is( het hele geheel) je moet gewoon concentreren op wat jij wilt en niet denken:"hij zit aan me ik vind het niet fijn maar ik laat hem omdat hij ervan geniet". denk er eerst goed overna en ook wat je al een beetje kan verwachten hoe je er mee om zal gaan en hoe je het gaat aanpakken |
![]() |
![]() |
#22 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
waarom dan niet met haar? =) ik trek gewoon een overhaaste conclusie,...
![]() |
![]() |
#23 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
Uhuh, ik ben het eens met dext0r.
Schat, waarom wil je zo graag van je maagdelijkheidsstatus af? Ik kan je nu al vertellen dat je eerste keer waarschijnlijk geen succes wordt. Je zegt zelf dat je onzeker bent. Je zult je dus waarschijnlijk niet op je gemak voelen bij die jongen. Dan kunnen er een aantal dingen gebeuren: 1) Je bent zenuwachtig, verkrampt, en het hele feest gaat niet door. Hij kan gewoon niet naar binnen, stopt, en zowel jij als jij blijven achter met een gevoel van ontevredenheid. 2) Je bent zenuwachtig, verkrampt, maar hij blijft gewoon doorgaan. Het doet pijn, hij gaat tevreden weg, jij blijft telleurgesteld in alle sex achter, en gaat het klooster in. (Om het maar een beetje te overdrijven. ![]() 3) Je bedenkt je als jullie eenmaal bezig zijn met het voorspel dat je het toch niet wil. Jullie stoppen, zowel jij als hij blijven over met een gevoel van ontevredenheid. 4) Je bedenkt je als jullie eenmaal bezig zijn met het voorspel dat je het toch niet wil. Hij gaat alsnog door en verkracht je. Daarna gaat 'ie weg, en jij blijft achter met een trauma. Je eerste keer kun je beter bewaren voor als je er klaar voor bent. Als je de jongen in kwestie goed kent en wanneer jullie al uitgebreid dingen uitgeprobeerd hebben, vertrouwd zijn geraakt met elkaar lichaam. Afgezien van alle normen en waarden, als je dat niet doet dan heb je bijna gegarandeerd een rampzalige eerste keer. Maar natuurlijk moet je zelf doen wat je wil. Kiest u maar. |
![]() |
![]() |
#28 |
Lid
|
![]()
als je onzeker bent ben je er nog niet klaar voor, lijkt me.
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Veel sekssus (euh, succes) joris |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|