|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
.
|
![]()
Het begon goed..
pizaatje in de oven rond 5 uur. half 6 eten (met voorverwarmen erbij.) ik denk. ah lekker glaasje wijn erbij. 3 glaasjes wijn verder.. doh! ik begin toch wat te draaien, niet goed, want ik moet nog wiskunde maken. Kortom iets eten om het effect minder te maken. nog een pizzaatje in de oven (zijn van die kleine AH pizza's) ondertussen even naar de winkel gegaan om wat anders te drinken kopen. Kortom ik SiSi Power gekocht, ik dacht ik kan wel wat energie gebruiken voor wiskunde. Nou na de pizza hardstikke vol.. ikke wat drinken. halve fles drinken later.. me buik ontploft zo wat. Nu zit ik maar op een kauwgommetje te kauwen, waarvan ik weet dat ik er nog misselijker van ga worden.. dus ik ben nu licht aangeschoten, vreselijk actief, voel me misselijk en straks moet ik nog een boel wiskunde doen ![]() jaajaah.. erg gezond ![]() MAAAR!!!! ik ben wel naar de stad geweest om lowlandskaartjes te kopen ![]()
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() ![]() maar heb ook al 2 uur aan wiskunde gezeten vandaag, moet alleen morgen af, omdat het dan op de post moet ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
.
|
![]()
*heeft pakje kauwgom achter z'n kiezen*
![]()