|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
...
|
![]()
Ik heb introductiedriedaagse op school
![]() Dinsdag kregen we beetje blaadjes met regeltjes en uitleg enzo. We werden in groepjes gedeeld (op naam) en gewoon SPW en Economie en Handel zat allemaal door elkaar heen. Toen gingen we "kennismakingspelletjes" doen en we kregen toetsen, moest samen met meisje een soort kwis invullen, en met zen 4en ook iets doen. Om 2 uur ging je naar je eigen klas, er waren 2 spw-klassen die versnelde leerweg deden en die konden dan wisselen, na tijdje zat iedereen eindelijk in de klas die die wou. Toen nog beetje kennismaken en naar huus. Vandaag eerst nog beetje regeltjes enzo. Daarna om ong 11uur tot 1 uur moesten we een soort fotocollage, fotostrip maken. We moesten een verhaal verzinnen en fotos erbij maken, in groepjes van 7, en dan later volgende week uitwerken, ik had wel leuk groepje ![]() ![]() ![]() En morgen gaan we naar strand dingen doen ofzo maar dat zie ik nog wel ![]() Bla ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ja dat had ik maandag en dinsdag, begrijp nog steeds niets van mijn rooster
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
mycodenameis:edman
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() Njah ook leuk, in de regen ![]() Modderig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
maandag 1-9 algemene introductie voor alle klassen
donderdag 4-9 introductie voor vakgroep wiskunde en dus ontmoeting met klas en mentor maandag 8-9 beginnen met school |
![]() |
![]() |
#7 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |