|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
en dan bedoel ik huidkanker, zijn daar specialen symptonen van? Het houd me al een tijdje bezig, dus graag serieus antwoord van mensen die het weten of die het in hun omgeving hebben meegemaakt.
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
beultjes die niet jeuken maar pijn doen
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
hmmzzz opgezette moedervlekken, plekken die jeuken en dr raar uitzien. Zoiets. Ze dachten eerst ook dat mn ma het had enzo... Maar t bleek gewoon uitslag te zijn.....
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
het gaat hier niet omk moedervlekken
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
ohw okej..haha sorry ik denk bij huidkanker om een of andere reden altijd gelijk aan moedervlekken
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
Als er vreemde plekjes op de huid gaan ontstaan, dus niet in de huid ! verschillende kleuren, bruin, rood, blauw/zwart-achtig..
Sjah.. ik word elke 3 maanden gecontroleerd.. |
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
ja het is inderdaad een plekje op je huid wat gaat verkleuren en meestal zwart wordt (tenminste in de gevallen die ik heb gezien)
maar rood en bruin kan ook het geval zijn.. Het lijkt een beetje op een moedervlek maar dat is het niet. |
|
|
|
#9 |
|
Nerd
|
m'n moeder heeft heel vaak huidkanker gehad waar ze aan geopereerd was later. de vlekken die ze had waren naar mijn idee wel groot.
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
had in de vakantie een moedervlek die groter werdt en jeukte is dat ook zoiets?
|
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
gatzie heeft ook een moedervlek die pijn doet
|
|
|
|
#12 | |
|
-
|
Citaat:
Vallen niet zo hard op hoor... maar kga ze laten wegsnijden, normaal rond december-januari
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#14 |
|
Guest
|
ik heb laatst 2 moedervlekken weg laten halen,
deed niet zeer, heb er nu ook eig. geen last meer van. voor alle zekerheid zijn ze opgestuurd, maar er was nix mee aan de hand gelukkig ![]() en over kanker krijgen van het laten wegsnijden van moedervlekken had ik nog niet eerder gehoord, zou wel vaag zijn. |
|
|
|
#15 |
|
Guest
|
Mijn tip :
ALs je ook maar 1 vreemd bultje heb , een plekje wat steeds groter word , pijn doet of heel erg jeukt , ga naar de dokter!!! In mijn familie komt superveel kanker voor en ik moet daarom ook als ik maar 1 bultje heb ergens meteen alert zijn. Voor je het weet is het te laat! Dus gwn goed op je lijf letten. Ik heb vanacht btw gedroomd dat ik kanker in mijn voet had en me alvast helemaal kaal had geschoren , was echt een nare droom! |
|
|
|
#16 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#17 |
|
Guest
|
ik zou eens op de site www.dokterdokter.nl te gaan kijken. Daar is een encyclopedie en als je er dan huidkanker in typt krijg je vanalle handen informatie over huidkanker.
|
|