|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
...
|
![]()
Zit nu ff te laptoppen op school.
Ben al uit maar we wachtten ff op iemand dan gaan we weer zwemmen ![]() ![]() Alleen doen we nu paar opdrachten die we nog moeten doen maar daar is geen hol aan dus ga jullie ff gezelligschap houwen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
maak je weer foto's
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() Vind ik wel leuk om te doen namelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
nahjah zal wel aan mij liggen dat het daar veelste vies weer voor is ![]() ![]() Ik zit nu op het werk en heb pauze... en heb weer honger weer geen eten of drinke (en ook geen peuken) lol Foei ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() Maar was vorige week ook geweest en toen was het ook lekker dus ga nu gewoon weer ![]() En nu gaan der waarschijnlijk meer mensen het water in. Maar vorige week had natuurlijk niemand bikini/zwembroek of iets bij zich dus toen wouden der niet zo veel, nu als het goed is meer ![]() Tot hoelaat moet je nog gaan werken dan?? Moet je maar niet roken, mis je de peuken ook niet ![]() MjaH suc6 en werkse weer voor straks!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
ik rook ook niet (A) ik kijk er gewoon graag naar ![]() hahahahhaa... nahjah ok ![]() ikmoet weeer werken doegies
![]() |
![]() |
#8 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() Heb al weekend ![]() |
|
![]() |
![]() |