|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Mensen slapen, mensen gapen
Mensen zijn moe, en ze gaan naar hun bedjes toe. Waarom ik nu zit te rijmen, weet ik ook niet.. Ik ben maar iemand die het 's avonds rond 0.35 ook niet meer ziet. Ik verveel me, maar dat is logisch en waar.. Maar jullie dachten als snel: Die Judith is raar! Dat is ook zo, kijk maar snel naar dit gedicht dat ik speciaal voor jullie om 0.36 heb opgericht. Hopelijk hebben jullie hierbij veel leesplezier. Welterusten en tot morgen weer hier ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Über Mensch
|
![]()
tis alweer laat vandaag... en weer lekker uitslapen morgen
![]() morgen eerst rustig opstaan, naar de hema dozen kopen om em boeken en andere spullen in te dumpen die ik me het opruimen van me kamer over hou (kast is afgebroken). Brief posten en dan misschien al naar de gamma om hout te halen om me kast te maken. Misschein zelfs al verfen, al ga ik daar niet vanuit |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
morge uitslape...douche...ete...werke...tv kijke...weer ete.... wat chatte...sporten...chatten...slapen
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Watch it!
|
![]()
This vroeg...
![]()
![]() |
#6 | |
Guest