|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Mijn pap zou morgen 45 zijn geworden. En dit is alweer de vierde keer dat we zijn verjaardag vieren zonder dat hij er is. Pap, gefeli man.
Ik moet morgen de hele dag (lees: van half negen -ochtend- tot tien -avond-) naar school en heb dus niet eens tijd om even langs de begraafplaats te gaan. Verdorie.. *zucht* |
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
hebben jullie dan evenwel taart enzo?
![]() |
#3 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Ja?
|
![]()
ai, dat is naar...
![]()
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
Dan ga je overmorgen even naar de begraafplaats in plaats van morgen. Of vandaag. Een verjaardag vier je tenslotte ook niet altijd op de dag zelf
![]() sterkte meisje, goed dat je er zo mee omgaat! ![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik ken iemand die er heeel anders mee omgaat
elk jaar wanneer zijn vader dood is neemt het hele huis op de uuhm sterfdag vrij... en doen ze de hele dag niets ik zie hun niet met een taart in de kamer zitten zoals jij het doet in het veel beter om het te verwerken ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
**Loves Anouk**
|
![]()
*Respect!
![]()
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ik heb er dus niets mee gedaan verder.. alleen even aan gedacht en het op mijn weblog + vaste fora gepost. Beetje raar wel, maarja..
Klasgenoot die twee pc's verder zat vroeg me ineens hoe je iemand feliciteert met een dooie pa. Vond het wel lief dat hij er überhaupt aan dácht.. En natuurlijk Tijs gebeld.. |
![]() |