|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
mijn broer ging 4 weken geleden naar mcdonalds met een vriendin, toen gingen ze terug naar huis, vlak voor haar huis viel hij bewusteloos van de scooter af (hij was toen al waarschijnlijk bewusteloos geweest onder de rit), naar het ziekenhuis enzo geweest. dokters dachten toen aan ghb (drugs) want hij deed heel maf en leek net iemand die drugs binnen had gehad, hij werd naar huis gestuurt, zijn toestand verbeterde iets, mar hij deed nog sloom praten (allemaal losse worden) en liep net als een ouw mannetje, toen vertelde hij dat hij een witte poort had gezien en allemaal bloemetjes had gezien, toen kwam hij terug in het ziekenhuis. De dokters weten nog niet wat er aan de hand is en hij praat nu weer wel goed enzo mar als hij zich inspand gaat hij enorm achteruit
dis zo enorm klote ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
pudiecat
|
![]()
vage sjit...
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
zuurstof tekort in zn hersenen ofzo?
good luck iig |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ghb is een gevaarlijke drug, maar daar moet je binnen een paar dagen vanaf zijn
een vriend van mij heeft het ooit eens toe gedient gekregen, maar die is alleen maar erg ziek geworden, maar nooit zoiets zou zo 1-2-3 niet weten wat het wel kan zijn lijkt op een hersenbloeding ofzo |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
het bleek uit testen gelukkig geen ghb te zijn
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() klote voor je! Veel sterkte dan maar, hoop dat t toch nog goed komt allemaal! ik weet ni of je topic hier helemaal 100% goed staat maar er wordt iig serieus op gereageerd dus laat ik em staan ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Ik denk niet dat het een hersenbloeding is geweest though, maar goed, ik ben geen medicus natuurlijk.
Ik zat te denken, als er een tekort aan zuurstof in de hersenen is, worden er bep. stoffen aangemaakt, waaronder een aantal die exact hetzelfde zijn als bep. drugs. Misschien dat ie daardoor aan het hallucineren is geslagen...? Nou ja, veel sterkte iig, ik hoop dat ie er weer helemaal boven op komt, ik duim voor je! ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
thanx iedereen
![]() ![]() ik was die week net in parijs met school.. ik kwam thuis...schrok als de neten enzo..kon het eerst niet geloven enzo ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
ik zou me ook zorgen maken als me zoiets overkomt maaruh........
het zou best kunnen dat het een bloeding in de hersenen is, het is in iedergeval iets in de hersenen dat fout is gegaan..... ik hoop voor je dat het snel weer goed komt succes ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Wojow , ik heb wel een beetje hetzelfde gehad, ik had een tijd dat ik veel flauwviel ( dat komt gwn door de pubertijd enzo , geen enge dingen bij mij ) toen iks cooter reed.
Zwaar gekneusde poot. maar dit is wel ff wat erger ja. Pfff , succes! |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
jah inderdaad dit is wel een stuk erger
![]() |
![]() |