|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Wat doen jullie nou als jullie thuiskomen?
Ik zet mn pc aan, msn en ll.com, dan mn radio en dan ga k gamen of msnen of forumen ![]() En eens in de 2 uur ga ik roken, freten&zuipen halen en pissen soms ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
is dit serieus?
![]() -edit- nouja ik kom meestal pas rond kwart voor 6 terug van mijn werk .. Dan kan ik ff een kwartiertje op msn dan gaan we eten. Daarna ga ik boven nog ff TV kijken met mijn vader tot een uur of kwart over 7, half 8. Dan bel ik wat vrienden op wat hun gaan doen. Of ze toevallig naar buiten of bios ofzo gaan. Meestal gaan ze wel naar buiten. Dan ga ik van half 8 tot een uur of 10 buiten staan of bij iemand binnen zitten wat ouwhoeren. Dan ga ik naar huis. Thuis kijk ik of ik moe ben. Dan ga ik of naar bed. Of nog ff achter de computer mijn uren van die dag invullen. MSNen, als msn saai is kijk ik of er op het forum wat te doen is. Laatst aangepast door Bobba. : 29 February 2004 om 22:52 |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -edit- als je niet wist dat ik Joshua heette .. heb je je dan nooit afgevraagt waarom lizz, phit, bert enzo mij allemaal Joswaa noemen? |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Soms kom ik pas om 9 uur 's avonds thuis ofzo, en dan zet ik de pc zo goed als gelijk aan ja.. En soms ga k met een groep (nja, meestal 1 wijf) naar de bios of naar de stad Edit: Omdat ik dacht dat ze yo Swaa bedoelden (negertaal) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
als ik thuiskom, meteen pc aan (LL.com en DMF en msn)
![]() maar ik bennu steeds vaker van huis.. om dit patroon te doorbreken.. |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
thuiskomen....
eerst op de bank zitten voor kwartiertje.. soms dan ff de krant lezen. dan computer aan, eten maken, zeiken, en dan achter de comp LL, MK en nog wat andere dingen doen.. verveelt dat me net ff te veel: Morrowind spelen ![]() en dan verveelt dat me of loopt ie vast ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
wa te eten en drinken pakken....
naar boven lopen, kleren uitdoen, tv aandoen, in bed zitten, computer aanzitten en tv kijken en computerne... en als het goed weer is meteen gaan skaten als er iemand anders dan mn vriendin komt dan laat ik me kleren gwoon aan hoor...... *geeft toe* ik heb geen leven!!!!!!!!!!!!!!!! edit: ook een beetje hw maken natuurlijk...... |
![]() |
![]() |
#9 |
Super Lid
|
![]()
ik gaat broodje eten,
ff tv kijken, pc aan zetten en mijn standaard dingen checke, soms game spelen, maar meestal zit ik mijn tijd te verdoen met het forum
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
eerst wat eten
achter de computer zitten huiswerk maken als ik dat heb dan ga ik meestal op de playstation of soms nog even de stad in weer eten tv kijken, computer of naar buiten slapen |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
saai leven jij
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
-
|
![]()
Thuiskomen
Ijskast opendoen ![]() Drinken nemen Kijken wat er op tv is vanavond Teletekst lezen Pc aangooien MSN opzetten forum bekijken Eten TV Computer Soms NET5 Detectives ![]() Computer Slapen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Eerst sleutels op juiste plek neerleggen op een bepaalde manier (dwangneurose
![]() Dan eten en drinken pakken Dan computer aan (fok en ll.com bekijken) Inmiddels ben ik dan een uurtje verder.. |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
euhm
eerst me jas uitdoen, schoenen uit ![]() Me tas onder de trap leggen Naar de ijskast lopen en drinken pakken Me avondeten in de magnetron gooien Tv kijken en wachten op de ping van de magnetron Me eten opeten Tv kijken of computeren Heeeeeel soms huiswerk maken Naar bedje ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
euh...
- eerst de fiets goedzetten. - daarna als een gek naar de wc sjeezen. - de tas naast de computer zetten en van me sjaggie pa aanhoren dattie naar boven moet. - Computeren (muziek luisteren, msn, forum) Das ut begin ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
° Blub °
|
![]()
- eerst muis bewegen zodat m'n scherm terug aangaat
- kijken of er iemand iets heeft gezegd op msn - vest & sjaal uitdoen - rugzak legen (boodschappen, cursussen) - schoenen en kousen uit - checken of dat ik mail heb - forum - daarna wat slapen - eten klaarmaken - werken
![]() |
#19 |
mycodenameis:edman
|
![]()
sleutels op aanrecht gooien
eten en drinken jas uit doen en ophangen pc avondeten pc (naar de stad of chillen bij iemand) pc slapen
![]() |
#20 |
Medewerker
|
![]()
- Jas ophangen
- rotzooi uit broekzakken gooien - broodtrommel uit tas halen - eten - meestal rond 7 uur weer weg. - als ik thuis kom rond 23.00 nog tv of dvd kijken.
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
ik kom thuis dan bonk ik op het raam.. dan gaat de poort open.. dan pleur ik me fiets neer.. ren naar binnen.. doe me tas af.. hang de jas op de kapstok.. ga naar de wc, kom terug.. doe me discman uit.. ondertussen scheld ik op iedereen en alles
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
jas op hangen
drinken pakken appeltje schillen (of ander fruit) hw maken computeren --> mail, pm, forum..enz eten tv kijken naar maran toe naar huis slapen |
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
drinken
computer aan msn aan forum van me sgat bijwerken en onderhouden naar ll.com gaan en zo hele aaf door en tussen door eten of werken |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
trekken of schijten.
soms tegelijk. |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
- kiné
- thuiskomen - drinken pakken - pc aan - tv aan - msn en forum - eten - msn en forum - tv - slapen |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Kan jij dat tegelijk? Mijn boner verdwijnt altijd als ik ga schijten ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
boner?
oh die ik snap ![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
gatver viesss
|
![]() |
![]() |
#31 |
Looking at you
|
![]()
*jas uitdoen
*sleutels neer pleuren *katten uit mn benen halen (dat noemen ze dan lief ![]() *smaandags mn avond eten uit de oven halen anders drinken pakken en schreeuwen dat ik thuis ben afwachtend op een reactie *tv aanzetten *luisteren naar mensen die tegen mij aan gaan lullen *en ooit een keer comp aanzetten maar dat doe ik ook niet dagelijks ![]() *en dan proberen in slaap te komen en dan ook proberen in slaap te blijven ![]()
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
ik kom thuis, eet, ga weg naar vrienden en tegen dak terugkom zijn de meeste mensen al offline
![]() |
![]() |