Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 March 2004, 13:54   #1
Pruttelpot
Guest

Standaard Waar gaat het heen met "multicultureel" nederland...

Citaat:
Een huisarts in Breda is donderdagavond door een 28-jarige Marokkaan geslagen omdat hij diens vrouw een hand wilde geven. De reden voor de slag was dat de dader vond dat het binnen zijn geloof niet gepast is om als man een vreemde vrouw een hand te geven.

De dader kwam met zijn vrouw en een ziek kind bij de huisartsenpost, toen de arts zich bij binnenkomst wilde voorstellen en een hand gaf. In plaats van een beleefde hand terug, kreeg de dokter een slag in zijn gezicht waardoor hij een gezwollen en bloedende lip opliep.

Ook tijdens zijn verhoor hield de dader vol dat hij een goede reden had om de arts te slaan. De politie heeft tegen de man proces-verbaal opgemaakt.

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/39578
En zo gebeuren er elke dag meer en meer van dit soort dingen.

Wist je dat het CBS niet bij mag houden hoeveel proces verbalen er tegen marokanen in de nederland geschreven worden?
Wist je dat van alle amsterdamse jongeren in het gevang meer dan 50% niet van nederlandse komaf is?
Wist je dat een vrouw zonder hoofddoekje verkracht mag worden volgens islamitische begrippen?

En wat ik nog het ergste vind... De nederlandse maatschappij moet zich aanpassen naar islamistische normen en waarden vind de regereing. En dat vind ik belachelijk.

Ik heb een tijdje geleden eens een grapje uitgehaald, zag 2 vrouwen met een burka op lopen (complete lichaams sluier) heb mn bivak muts opgezet (zit in mn jas vast genaaid, vet cool) en ben er naast gaan lopen, begonnen ze te schelden en te schreeuwen. Waarom....

Heerlijke kut maatschappij leven we in...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 13:58   #2
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

die zijn niet anders gewent...net als je een japanner een hand probeert te geven....lukt je nooit

wel beetje foute grap
Oud 20 March 2004, 14:01   #3
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FroX
die zijn niet anders gewent...net als je een japanner een hand probeert te geven....lukt je nooit

wel beetje foute grap
Zo ongeveer alle japanners/chinese/taiwanese ed die ik hier tegen kom, die passen zich direct aan, ookal zijn ze op vakantie. Heb een keer een paar japanse uitwissel studenten gehad op mn school, en die deden werkelijk alles eraan om zich direct zo goed mogenlijk aan te apssen aan onze standaarden. (bv geen kamikaze piloten meer gebruiken ed).

Ik vond eht wel grappig. Waarom word het wel geaccepteerd als ene vrouw in een zwart gewaad tot aan de grond rondloopt zodat er werkelijk niks herkenbaars is aan haar. En mag ik neit met een bivakmuts rondlopen terwijl iedereen mij nog kan herkennen aan mijn kleding ed? Dat snap ik neit en vind ik belachelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 14:03   #4
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Ik vond eht wel grappig. Waarom word het wel geaccepteerd als ene vrouw in een zwart gewaad tot aan de grond rondloopt zodat er werkelijk niks herkenbaars is aan haar. En mag ik neit met een bivakmuts rondlopen terwijl iedereen mij nog kan herkennen aan mijn kleding ed? Dat snap ik neit en vind ik belachelijk.
laat dat tuig
Oud 20 March 2004, 14:05   #5
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

move to discussie
Oud 20 March 2004, 14:09   #6
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
laat dat tuig
Waarom? Ik kan me er dood aan ergeren. 3 kwart van mn school is turks of marrokaans. Op de fucking informatie borden staat verdomme alles in het turks en marrokaans! Je evrstaat niemand meer want iederene loopt turks ofzo te lullen.

Wat the fuck is er aan de hand? We leven toch in nederland. Ik geef les op mijn school, en ik verbied iedereen (50 man in mn klas ongeveer) om ene andere taal dan nederlands te praten. Doen ze dat neit, dan kunnen ze vertrekken.

Het slaat toch nergens meer op dat je je buitenlander gaat voelen in je eigen land?!
En tuurlijk, er is maar ene kleine partij die het echt verneukt voor de alochtoonse bevolkings groep. Maar helaas vallen ze zo ernstig op en lijkt het alsof dat de enige zijn die ik tegen komt. Loop bv maar eens door rotterdam cs, over al groepjes turken en marrokanen die je zitten aan te staren alsof je net je fiets hebt terug gestolen van ze. Voel je je veilig? Nee. Waarom niet? omdat je weet dat daar per dag gemiddeld 14 mensen worden beroofd. Hoewle ik wle meot toegeven dat Opstelten met zn politie gedoe er wel verbetering heeft gebracht, maar toch.
Mensen die hier al 50 jaar wonen en nog steeds geen woord nederlands kunnen. net zo belachelijk. Dat het uberhaupt mogenlijk is voor iemand die hier al zn hele leven woont om zonder een woord nederlands te spreken hier toch gewoon nromaal te kunnen leven vind ik belachelijk.

Ja. Ik ben rechts. Maar om een goeie reden.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 14:18   #7
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

ik ben ook rechts. Om de reden dat ik een van die 14 was maar die kon wel nederlands... Maar we moeten niet vergeten dat er ook goede tussen zitten maarja, wat jij al zei dat groepje wat crimineel is (o.i.d) die vallen op, daar worden alle vooroordelen op gebaseerd. Net als die stijger die wasingestort bij die fabriek waren 4 allochtonen omgekomen, maar dat waren nou juist de verkeerde die waren aan het werk.
Oud 20 March 2004, 14:43   #8
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
ik ben ook rechts. Om de reden dat ik een van die 14 was maar die kon wel nederlands... Maar we moeten niet vergeten dat er ook goede tussen zitten maarja, wat jij al zei dat groepje wat crimineel is (o.i.d) die vallen op, daar worden alle vooroordelen op gebaseerd. Net als die stijger die wasingestort bij die fabriek waren 4 allochtonen omgekomen, maar dat waren nou juist de verkeerde die waren aan het werk.
Hehe, lol.

Ach ja. Met sommige dingen ben ik ook weer heel links hoor (krijgsmacht bv, weg ermee).

Mijn ex kwam uit kroatie, vluchteling van die oorlog daar. Haar ouders hebben in de paar jaar dat ze hier woonden nederlands geleerd, tuurlijk, het gaat niet perfect, maar ze proberen er alles aan te doen om het wel te leren. Ze proberen zoveel mogenlijk nederlands te worden. Waarom? Omdat ze hier wonen.
Ik ken genoeg marrokanen of turken die hier geboren zijn, en die minder nederlandse spraken dan de ouders van mn ex....
Een vriendin van me is turks, en die heeft een hekel aan andere turken. Waarom? Om de reden die ik net noem.
In mijn klas zit sinds kort een jongen uit Angola, hij is hier nog niet eens een jaar, en doet er werkelijk alles aan om nederlands te leren, hij spreekt beter nederlands als bijna alleturken en marrokanen in mijn klas.... Voor zo een jongen heb ik respect. Voor een turk die aan mij vraagt wat een fiets is niet.
Zo zit er bij mij in de klas ook een vluchteling uit Afganistan. precies hetzelfde verhaal. Die jongen heeft al een fokking zwaar leven. Heeft alles meoten achterlaten wat hij daar had. maar hij probeerd met alle kracht die hij heeft om hier gewoon ene leven op te bouwen, nederlands te leren, en een diploma te krijgen.

En je kan nu wel zeggen dat ik kortzichtig ben ofzo omdat ik het alleen over turken en marrokanen heb. En misschien is dat ook wel zo, maar het is wel de groep die opvalt. Surinamers bv vinnik echt top gasten, terwijl die 50 jaar geleden het grote probleem waren.

Er zijn ook marrokaanse jongeren die niet crimineel zijn, alleen is het jammer dat die allemaal in Casablanca wonen.... *Dolf Janssen*
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 17:04   #9
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

eigelijk is het toch een normale zaak... als ik naar norwegen zou verhuizen, het eerste wat ik wil is met die mensen kunnen communiceren.
Oud 20 March 2004, 17:31   #10
FunFair
.

Standaard

Citaat:
eigelijk is het toch een normale zaak... als ik naar norwegen zou verhuizen, het eerste wat ik wil is met die mensen kunnen communiceren.
dat kun je al, omdat jij een fatsoenlijke engelse les hebt gehad en de noren krijgen ook fatsoenlijk engels op school... dus communiceren kun je!

maar je wilt echt wel in hun taal kunnen spreken, omdat dat gewoon verrekte handig is
Oud 20 March 2004, 17:39   #11
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
dat kun je al, omdat jij een fatsoenlijke engelse les hebt gehad en de noren krijgen ook fatsoenlijk engels op school... dus communiceren kun je!

maar je wilt echt wel in hun taal kunnen spreken, omdat dat gewoon verrekte handig is
ik bedoeldo ook in hun taal.
Oud 20 March 2004, 21:02   #12
Mozzel
Guest

Standaard

er loopt hier een turk rond die standaard een lonsdale-pet draagt

dat heet geemigreerd
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 21:06   #13
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

ik zag net in "bij de politie" zo'n marokkaan die in elkaar geslagen was door een uitsmijter, prachtig
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 21:11   #14
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel

dat heet geemigreerd
Oud 20 March 2004, 21:11   #15
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

ik ben het grotendeels met pruttelpoot eens. ik begin me ook steeds meer te ergeren aan marokkanen. hier op mijn school is iedereen 'voor' de al-qaeda acties, en juichen voor bin laden, terwijl ze geen idee hebben waar al die gasten het over hebben. allemaal zelfde mening: joden dood, westerlingen dood en je bent alleen welkom als je moslim bent. tenminste zo ervaar ik het op mijn school. ik heb bijv een trui waarom staat: american eagle. en dan niet in koeieletters maar echt klein, en dan wordtik er gewoon op aangesproken alsof ik de islam bedreig. gelukkig hebbik dan nog vrienden in dat soort groepjes die mensen voor me tegenhouden maar alsik die niet had, zouden mn scheve tanden allang recht geslagen zijn.

dit is trouwens niet alleen op mijn school. op de school van mn vriendin wordt er dagelijks geroepen: wil je neuken, wil je pijpen. en niet door autochtonen, niet surinamers/afrikanen, maar vrijwel altijd turken/marokkanen/indierichting. ze wordt ook altijd overal aangeraakt zonder pardon. het maakt hun niks uit, en als ze erwat van zegt krijgt ze een klap. en dat is dan een onschuldig meisje van 15 tegenover een groep marokkanen van 17/18.

...en maar klagen over het begrip 'kutmarokkanen'
Oud 20 March 2004, 21:57   #16
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mozzel

dat heet geemigreerd
Dat heet geintegreerd.
Als ie geemigreerd zou zijn, dan zou ie hier niet meer wonen.

Maarja. Heel nederland slaat nergens meer op. Als je hier in nederland als marrokaan zijnde je leraar doodschiet, dan word het goed gepraat onder het motto dat die leraar de pik op hem had enzo. Vervolgens gaan zn vrienden demonstreren dat hij goed was... Als ik daar toen geweest was had ik serieus dat hele groepje gelijk kort en klein geslagen...

Ik heb gelukkig wel de mazzel dat ik nooit in elkaar geslagen word ofzo. Daar dwing ik op mijn school teveel respect voor af (ik ken bijna iedereen wel, qua leraren dan, ik loop er stage en heb er l voor zorg gedragen dat er 1 is verwijderd en een aantal ene flinke zooi shit hebben gekregen). Verder ben ik best lang, zie er neit uit als een mietje (hoop ik), eigenlijk nooit bang en lul ik ze altijd wel plat.

Een keer wel een flinke confrontatie gehad met een hele groep marrokanen, dus ik rustig mn mobiel pakken, 112 belen, zeggen dat ik bedreigd word door een grote groep marrokanen en dat ze maar beter even konden komen (was gewoon bluf dat ik belde, maartoch). Vervolgens naar een zo'n gast toe gelopen, recht in zn gezicht gezegd dat ie me zo hard mogenlijk mocht slaan als ie wilde, maar dat ik hem ontzettend hard terug zou pakken, en dat ik er voor zou zorgen dat ie een flinke tijd weg gestopt zou worden en dat ie de rest van zn leven gedag kon zeggen. Toen liepen ze allemaal weg. Had ik wel mazzel mee, want anders was ik nu hardstikke dood geweest waarschijnlijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 22:11   #17
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
ik heb bijv een trui waarom staat: american eagle. en dan niet in koeieletters maar echt klein, en dan wordtik er gewoon op aangesproken alsof ik de islam bedreig.
Hehe, lol.

Ik heb wle eens knoerd hard in de klas een intro van One Life Crew (meesterlijke band) gedraaid. Kreeg behoorlijk wat gescheld naar mn kop, maar ik lag in de scheur )

www.euronet.nl/users/rhst/wj/intro.mp3 (rechtermuisknop opslaan als)
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 22:43   #18
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
ik ben het grotendeels met pruttelpoot eens.
Ps, ik ben geen poot.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 23:10   #19
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Ps, ik ben geen poot.
oeps
Oud 20 March 2004, 23:11   #20
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Citaat:
oeps
opzettelijk gedaan?
Oud 20 March 2004, 23:14   #21
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
opzettelijk gedaan?
Fuck off fruit!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 23:27   #22
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Fuck off fruit!
Fuck zelf off potlood!
Oud 20 March 2004, 23:27   #23
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Fuck zelf off potlood!
Tssss, ga atribuut spelen in een filmpje ofzo....
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 23:28   #24
UrbanLegend
Guest

Standaard

pas op hoor..
banaan is buitenlander!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 23:28   #25
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UrbanLegend
pas op hoor..
banaan is buitenlander!
Wat is er mis met butienlanders dan?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 23:29   #26
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Tssss, ga atribuut spelen in een filmpje ofzo....
Jij hebt echt een lekkere smakkerd nodig van de gasten van Motorhead.
Oud 20 March 2004, 23:30   #27
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Jij hebt echt een lekkere smakkerd nodig van de gasten van Motorhead.
Momenteel heb ik Breakbeat Era op staan. Heerlijke lounge/drum en bass
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 23:34   #28
UrbanLegend
Guest

Standaard

Citaat:
Wat is er mis met butienlanders dan?
een butaanlander lijkt me erger..
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 23:35   #29
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Momenteel heb ik Breakbeat Era op staan. Heerlijke lounge/drum en bass
zijn dat niet die mensen van bullitproof?

ik zit le tigre - deceptation te luisteren. ontvangen via msn, zo een slecht nr is et eingelijk niet
Oud 20 March 2004, 23:37   #30
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
zijn dat niet die mensen van bullitproof?

ik zit le tigre - deceptation te luisteren. ontvangen via msn, zo een slecht nr is et eingelijk niet
Geen idee. Vind het wel relaxte muziek eigenlijk.
En le tigre ken ik ook al niet

Breakbeat era is gewoon lekker. Heerlijke muziek drumm en bass met ene kosheen feel.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 23:38   #31
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Geen idee. Vind het wel relaxte muziek eigenlijk.
En le tigre ken ik ook al niet

Breakbeat era is gewoon lekker. Heerlijke muziek drumm en bass met ene kosheen feel.
tzijn toch engelse? vriendin van me luistert het, ze is zowiezo into dat soort shit
Oud 20 March 2004, 23:44   #32
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
tzijn toch engelse? vriendin van me luistert het, ze is zowiezo into dat soort shit
Zou best kunnen dat het engelsen zijn, geen idee eigenlijk. Maar ik zie nu net wel dat op deze cd wel ene nummer staat dat Bullitproof heet

Tja, ik vind het nu wel chille muziek eigenlijk lekker monotoon enzo. Net the Smiths, maar dan electronisch
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 23:45   #33
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Zou best kunnen dat het engelsen zijn, geen idee eigenlijk. Maar ik zie nu net wel dat op deze cd wel ene nummer staat dat Bullitproof heet

Tja, ik vind het nu wel chille muziek eigenlijk lekker monotoon enzo. Net the Smiths, maar dan electronisch
Hehe kzat toevallig net the smiths te luistere (everyday is like a sunday) maar dat was gewoon een nr dat voor The Roots kwam, wat ik nu luister the roots is best chill voor in de avond
Oud 20 March 2004, 23:47   #34
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Hehe kzat toevallig net the smiths te luistere (everyday is like a sunday) maar dat was gewoon een nr dat voor The Roots kwam, wat ik nu luister the roots is best chill voor in de avond
Klopt. Ik ben geen the SMiths fan, maar the roots is toch wle lekker ja. Gewoon lekker chille muziek soms.

Vinnik ook het enige fijne aan drum en bass soms. Lekker rustige muziek die je neit opzweept of wat dan ook. Gewoon chille muziek om mee op de bank te hangen of in slaap te vallen.

Maar nu ik dit typ heb ik besloten maar eens wat ander op te zetten. Geef eens wat leuks wat ik maarmoet gaan luisteren?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 23:51   #35
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Klopt. Ik ben geen the SMiths fan, maar the roots is toch wle lekker ja. Gewoon lekker chille muziek soms.

Vinnik ook het enige fijne aan drum en bass soms. Lekker rustige muziek die je neit opzweept of wat dan ook. Gewoon chille muziek om mee op de bank te hangen of in slaap te vallen.

Maar nu ik dit typ heb ik besloten maar eens wat ander op te zetten. Geef eens wat leuks wat ik maarmoet gaan luisteren?
Luister naar Bin Laden en je zal een nieuw persoon worden.
Oud 20 March 2004, 23:53   #36
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Luister naar Bin Laden en je zal een nieuw persoon worden.
He, getverdemme. Nee.

Maarem. Heb je even een serieuze of meot ik zelf maar wat kiezen?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 23:55   #37
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
He, getverdemme. Nee.

Maarem. Heb je even een serieuze of meot ik zelf maar wat kiezen?
Drum n Bass niet, dan moetje bij dext0r ofzo wezen

als je je echt verveelt kan je le tigre checken. tis volgens mij echt absoluut niet jouw smaak maar toch wel leuk om te horen

Le Tigre - Deceptacon
Oud 20 March 2004, 23:56   #38
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Drum n Bass niet, dan moetje bij dext0r ofzo wezen

als je je echt verveelt kan je le tigre checken. tis volgens mij echt absoluut niet jouw smaak maar toch wel leuk om te horen

Le Tigre - Deceptacon
Hm. heb ik niet. En je kan het me ook niet sturen want je msn werkt neit. En ik hou neit van drum en bass. Dus ga zelf wel wat uitzoekn (heb dik 1000albums in mp3 formaat, dus meot wel lukken).
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 23:57   #39
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Hm. heb ik niet. En je kan het me ook niet sturen want je msn werkt neit. En ik hou neit van drum en bass. Dus ga zelf wel wat uitzoekn (heb dik 1000albums in mp3 formaat, dus meot wel lukken).
!!!! je download !!!! foei!
Oud 20 March 2004, 23:58   #40
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
!!!! je download !!!! foei!
Jeps. Jij ook. Foei!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 March 2004, 23:59   #41
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Jeps. Jij ook. Foei!
Ik moet poepen.
Oud 20 March 2004, 23:59   #42
Pruttelpot
Guest

Standaard

En zowiezo. Dat hele geziek over wle of neit downloaden is zo overtrokken.

Als ik niet zou downlaoden. Dan zou ik heel weinig kennen. Want kopen doe je pas als je het kent. Als ik iets echt de moeite waard vind koop ik het wle. Verder ga ik belachelijk vele concertjes af enzo, en koop ik merchandise enzo. Dus tja. Voor cds kopen blijft geen geld over. En 90% van wat ik heb is uberhaupt nergens te koop (hardcore, kleinebandjes, etc)
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 00:00   #43
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Ik moet poepen.
Hm. Ja. Heb ik ook weleens. maar toevallig vandaag neit gehad. Moet ook neit poepen. moet wel stgeeds pissen want het bier wil er weer uit.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 00:02   #44
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
En zowiezo. Dat hele geziek over wle of neit downloaden is zo overtrokken.

Als ik niet zou downlaoden. Dan zou ik heel weinig kennen. Want kopen doe je pas als je het kent. Als ik iets echt de moeite waard vind koop ik het wle. Verder ga ik belachelijk vele concertjes af enzo, en koop ik merchandise enzo. Dus tja. Voor cds kopen blijft geen geld over. En 90% van wat ik heb is uberhaupt nergens te koop (hardcore, kleinebandjes, etc)
Ja idd, ik koop eingelijk alleen voor mn favo bands cd's (motorhead ) verder geef ik niet echt uit aan concerten maar eingelijk gewoon aan films en niet muziek. Muziek is niet echt et enige voor mij, maar gelukkig bespaart internet me veel geld

En nu ga ik poepen
Oud 21 March 2004, 00:06   #45
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Ja idd, ik koop eingelijk alleen voor mn favo bands cd's (motorhead ) verder geef ik niet echt uit aan concerten maar eingelijk gewoon aan films en niet muziek. Muziek is niet echt et enige voor mij, maar gelukkig bespaart internet me veel geld

Hm, tja, films downlaod ik ook eigenlijk (alt.binaries.mivies.divx en alt.binaries.ftn zijn echt geweldig)

Verder gaat mn geld op aan bier en concertjes meestal wel 1 of 2 per week. Soms ook minder, soms ook meer.

Maarja. En Motorhead je favo band> Hmmm. Ja, kjan best ik heb me er nooit echt in kunnen vinden eigenlijk. Mijn favo band is eigenlijk al jaren Strike Anywhere Heerlijke punk. Geen poppunk, pretpunk of wat dan ook,. Gewoon echte punk die weer beetje naar de roots gaat en waarvan de texten heerlijk politiek zijn. Geweldig gewoon.

Citaat:
En nu ga ik poepen
Hm. Heb veel poepplezier dan maa.r En ik wacht op uw trugkeer, want ik verveel me anders de tering
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 00:08   #46
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Ik ben er alweer hoor

Strike Anywhere is idd vet goed. Hebbik originele cd's van En datje films download is gewoon een schande

Bier krijg ik van mijn vader.
Oud 21 March 2004, 00:11   #47
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Ik ben er alweer hoor

Strike Anywhere is idd vet goed. Hebbik originele cd's van En datje films download is gewoon een schande

Bier krijg ik van mijn vader.
Van strike anywhere ben ik al jaren op zoek naar cd's! KLan ze nergens vinden!
Was vorige jaar op groezrock al helemaal blij dat ik een 7inch van ze kon vinden! Hangt nu aan mn muur .
Live waren ze trouwens ook geweeeeldig gewoon! (vorig jaar december ofzo in winston in adam, vet klein, gruwleijke pit, heelrijk gewoon).

Tja. Films downloaden. ik heb dr gewoon geen geld voor. Mn bier moet ik zelf betalen. Ga gewoon veel uit (nouhja, uit, naar de kroeg) werk niet enzo, dus zobveel heb ik ook neit te besteden (250/300 euro in de maand ongeveer). En tja. Ik vind concerten nou enemaal belangerijker dan cd's

Hoezo krijg jij je bier van je pa dan eigenlijk?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 00:12   #48
Pruttelpot
Guest

Standaard

Jij poept wel snel trouwens. Niet zoveel bananen gegeten dus.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 00:15   #49
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Van strike anywhere ben ik al jaren op zoek naar cd's! KLan ze nergens vinden!
Was vorige jaar op groezrock al helemaal blij dat ik een 7inch van ze kon vinden! Hangt nu aan mn muur .
Live waren ze trouwens ook geweeeeldig gewoon! (vorig jaar december ofzo in winston in adam, vet klein, gruwleijke pit, heelrijk gewoon).

Tja. Films downloaden. ik heb dr gewoon geen geld voor. Mn bier moet ik zelf betalen. Ga gewoon veel uit (nouhja, uit, naar de kroeg) werk niet enzo, dus zobveel heb ik ook neit te besteden (250/300 euro in de maand ongeveer). En tja. Ik vind concerten nou enemaal belangerijker dan cd's

Hoezo krijg jij je bier van je pa dan eigenlijk?
strike anywhere was 18 december idd in de winston. in de fame in amsterdam en in de boudisque verkopen ze strike anywhere shit hoor. makkelijk te vinden tjah films zijn best wel duur jah maar cd's dan weer ook. maarjah ik heb dus vrijwel geen enkele gedownloade film, misschien wat animatie maar dat zijn shortmovies.

en hoeveel bier ik krijg? ehh... tjah ik ben nog 16 en zoveel bier drink ik echt niet. vind ik ook niet nodig. ik drink gewoon tot ik genoeg heb, en dat is meestal na 2/3 glaasjes.
Oud 21 March 2004, 00:21   #50
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
strike anywhere was 18 december idd in de winston. in de fame in amsterdam en in de boudisque verkopen ze strike anywhere shit hoor. makkelijk te vinden tjah films zijn best wel duur jah maar cd's dan weer ook. maarjah ik heb dus vrijwel geen enkele gedownloade film, misschien wat animatie maar dat zijn shortmovies.

en hoeveel bier ik krijg? ehh... tjah ik ben nog 16 en zoveel bier drink ik echt niet. vind ik ook niet nodig. ik drink gewoon tot ik genoeg heb, en dat is meestal na 2/3 glaasjes.
Ja, ik kom eignelijk nooit in amsterdam Alleen voor concerten eigenlijk. Maarja. alles heb ik op MP3, en ik heb een mop3 speler, dus vinnet wel goed zat.

Ja, in Winston was echt te vet. Echt geweldig was dat gewoon. 1 grote pit de hele zaal door

Achtja, soms ga ik wel anar de bios,. maar films kijk ik altijd voor het slapen gaan eigenlijk als ik me verveel. En dat gebeurd best vaak eigenlijk, dus tja, ik download ze gewoon Veel makkelijker.

Oooow, ja, kijk dat verklaar dhet. Als ik de kroeg in ga met Jiste (mn beste vriend) dan gaat er makkelijk 40 euro doorheen (voor een doordeweekse avond met zn 2en). En als we echt lang doorhalen in utrecht bv kom ik met 80 euro wel uit. (Ik betaal altijd voor he,m, en hij altijd voor mij. Wisseld af, als hij geld heeft betaald hij, als ik geld heb betaal ik) Zegmaar.

En nouhja, dit kratje (waarvan ik nu de laatste paar aan het opdrinken ben) heeft mn ma eergister gekocht, en ik ben de enige bier drinker hier in huis
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels